[Win 2k3] Intel Pro Wirless 2200BG

Pagina: 1
Acties:

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 19:18

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Topicstarter
Goedemorge,

Ik heb gisteravond Windows 2003 server (Web) geinstalleert en nu wilde ik vandaag de rest gaan installeren dus ook mijn wireless netwerk kaart:
Intel PRO/Wireless 2200BG

Heel braaf de nieuwste drivers van de Intel website gedownload wil ik de setup starten krijg ik een foutmelding dat dit besturingssysteem niet ondersteunt word:
FOUT - Besturingssysteemsectie niet gevonden in INI-Bestnd [iProInst.ini]
Nog een keer gedownload want kan wel is corrut zijn oid. Maar ook dit mocht niet baten en bij de oudere versie krijg ik het zelfde.

Nou heb ik al gegoogled maar daar kon ik niets vinden en ook hier op de search niet (of ik moet er gewoon dik overheen gekeken hebben).

Wie weet hoe ik de drivers aan de praat kan krijgen op Win2k3 of word het weer een format en reinstal van een andere windows?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

'k Zou in de Feature display selection een nieuw stukje toevoegen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<Win2003>
    MSI_Data   = +, Lev0, Driver        
    MSI_Data   = +, Lev0, WirelessCore
    MSI_Data   = +, Lev1, DrWifi
    MSI_Data   = +, Lev1, EoU        
    MSI_Data   = -, Lev1, SSO        
    MSI_Data   = -, Lev2, PLC        
    MSI_Data   = -, Lev1, Toolkit
On 2nd thought: ik zou die hele ProSet suite niet op een server willen draaien; m'n laptop is onstabiel sinds die zooi d'r op staat. Je kunt ook gewoon in device manager op de NiC rechtsklikken en update driver doen en dan browsen naar de w29n51.INF

[ Voor 28% gewijzigd door Brahiewahiewa op 09-06-2005 11:33 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 19:18

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Topicstarter
Ik heb er op zich geen problemen mee gehad met het draaien van dat proggie (vond heb opzich wel makkelijk)

Maar dat 1e helpt niet krijg dan nog steeds de foutmelding.