[Word 2003] Problemen met etiketten

Pagina: 1
Acties:

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:09

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Het wordt hier steeds vreemder :+

Ik heb in Microsoft Outlook 2003 een volledige adressenlijst van klanten staan, deze konden wij met Office 2000 op een nette manier omzetten naar bijv. een etiket.

Dit kan nu ook, alleen draait Word de postcode en plaats om, alszijnde in volgorde eerst de Plaats en daarna pas de Postcode.

Nu heb ik al gezocht, en 1 topic gevonden die hier al over ging, deze is helaas al erg oud en er wordt geen antwoord gegeven op de vraag, niet in zo'n zin dat iemand anders die dat leest het ook eventjes aan kan passen.

Ik moet dus die volgorde om kunnen draaien, maar de hulp functie in Word zelf helpt me eigenlijk nergens mee.......

Wabbawabbawabbawabba

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Subtiele schop omdat ik hier echt antwoord op nodig heb...

Wabbawabbawabbawabba

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 21:50

skate master

Autodesk Educator Expert

In dit voorbeeld ga ik uit van office 2003! De aanwijzingen kunnen dus voor een andere
versie iets verschillen.

In word:

kies menu extra -> brieven en verzendlijsten -> afdruk samenvoegen
kies in het scherm samenvoegen voor etiketten en klik op volgende
kies onder document indeling wijzigen een etiket formaat naar keuze en klik volgende
kies onder adres selecteren voor contactpersonen selecteren en klik op contactpersonenmap kiezen om de juiste outlook contact personen map te gebruiken. Klik op volgende.
Het scherm met de contactpersonen verschijnt. Hierin geef je aan welke adressen je wilt gebruiken.
Klik op OK en klik op volgende
Kies onder labelsschikken voor meer items, en selecteer hier de items welke je in je etiket wilt, en in welke volgorde.
De items kun je eenvoudig dmv een enter of een spatie op de gewenste plek zetten.
Kies vervolgens alle etiketten bijwerken en klik op volgende
De etiketten worden getoond, Kies voor voltooien.

Ik hoop dat dit is wat je bedoelt.

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
skate master schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:33:
In dit voorbeeld ga ik uit van office 2003! De aanwijzingen kunnen dus voor een andere
versie iets verschillen.

In word:

kies menu extra -> brieven en verzendlijsten -> afdruk samenvoegen
kies in het scherm samenvoegen voor etiketten en klik op volgende
kies onder document indeling wijzigen een etiket formaat naar keuze en klik volgende
kies onder adres selecteren voor contactpersonen selecteren en klik op contactpersonenmap kiezen om de juiste outlook contact personen map te gebruiken. Klik op volgende.
Het scherm met de contactpersonen verschijnt. Hierin geef je aan welke adressen je wilt gebruiken.
Klik op OK en klik op volgende
Kies onder labelsschikken voor meer items, en selecteer hier de items welke je in je etiket wilt, en in welke volgorde.
De items kun je eenvoudig dmv een enter of een spatie op de gewenste plek zetten.
Kies vervolgens alle etiketten bijwerken en klik op volgende
De etiketten worden getoond, Kies voor voltooien.

Ik hoop dat dit is wat je bedoelt.
Op deze manier kan het idd ook, maar waar het mij om ging is om de standaard layout van Naam, Adres, Plaats, Postcode, te wijzigen naar Naam, Adres, Postcode, Plaats

en die heb ik nog nergens kunnen vinden....

Wabbawabbawabbawabba