Toon posts:

Printen van Attachments in Outlook 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als vanuit Outlook een mailtje met attachments wilt printen laat deze op de print de attachments niet zien. Wel in het afdrukvoorbeeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Thanks

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Outlook hoort in Officesuites en -software. :)

Signature

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien is het een goed idee als je zelf begint met wat dingen proberen. Op GoT waarderen we het als mensen eigen inzet tonen; maar jouw topicstart van 1 regel laat niet zien dat je zelf al iets geprobeerd hebt. Heb je al gezocht op GoT? En op Google? Sinds wanneer bestaat dit probleem? Breid je topicstart even uit zoals ook hier wordt aangegeven :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ok hier komt ie dan :)

wij hebben in de instellingen van de printer gekeken en ook daar konden wij het niet oplossen.
Vervolgens zijn we naar Outlook gegaan, hebben het mailtje geopent en toen op bestand dan afdrukken geklikt. Daar kun je ook de printeigenschappen aanpassen.

Daar kun je kiezen voor de optie bijgevoegde bestanden afdrukken met items, als wij die aanvinken doet hij dus de attachment erbij afdrukken maar wat wij willen is dat hij het paperclipje met de bestandsnaam op de print laat zien.

Ook de optie stijl voor tabel en stijl voor memo hebben wij al in alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd maar ook dit werkt niet.

Nu is het dus nog steeds niet opgelost en na lang googlelen ben ik er nog steeds niet uit

Verwijderd

Topicstarter
oja dit probleem bestaat sinds de persoon een nieuwe computer heeft gekregen na moederbord crash van de vorige

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij hiermee helpen?
Pagina: 1