Hallo, hier een vraag.
Wie heeft er wel eens een compacte zenderzoeker gemaakt uit oude a.v. app.
Ik wil namelijk voor de vakantie een zenderzoeker in elkaar zetten voor m'n
tft-schermpje met cinch - video in mogelijkheden. Echter heeft deze natuurlijk
geen kanalen zoeker.
Ik dacht er zelf aan om een (evt. defecte) videorecorder te kopen bij b.v. een kringloop
winkel en deze uit elkaar te halen en de channel tuner & afstandsbediening te gebruiken.
Maar ik weet niet of je de printplaat en andere benodigheden zoals de adaptor, de antenne aansluitingen en het IR gedeelte zomaar uit elkaar kunt slopen en dan vervolgens weer tot
een (klein) geheel in elkaar te zetten. Misschien dat dit nooit zal werken omdat de printplaat
dan functie's mist ???
Wellicht dat iemand deze truc al eens heeft uitgehaald en voor mij wat tips heeft.
in afwachting van de reactie's.
Wie heeft er wel eens een compacte zenderzoeker gemaakt uit oude a.v. app.
Ik wil namelijk voor de vakantie een zenderzoeker in elkaar zetten voor m'n
tft-schermpje met cinch - video in mogelijkheden. Echter heeft deze natuurlijk
geen kanalen zoeker.
Ik dacht er zelf aan om een (evt. defecte) videorecorder te kopen bij b.v. een kringloop
winkel en deze uit elkaar te halen en de channel tuner & afstandsbediening te gebruiken.
Maar ik weet niet of je de printplaat en andere benodigheden zoals de adaptor, de antenne aansluitingen en het IR gedeelte zomaar uit elkaar kunt slopen en dan vervolgens weer tot
een (klein) geheel in elkaar te zetten. Misschien dat dit nooit zal werken omdat de printplaat
dan functie's mist ???
Wellicht dat iemand deze truc al eens heeft uitgehaald en voor mij wat tips heeft.
in afwachting van de reactie's.
[ Voor 15% gewijzigd door Marinus-Roro op 09-06-2005 09:05 . Reden: iets duidelijker ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *