A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Over je vidkaart en de Silencer 5 kan ik helaas niks zeggen, want heb er zelf geen 1
vind het wel raar dan, ik ga ervan uit dat die Silencer speciaal voor die model is gemaakt? anders gewoon terugsturen dat ding.
maar jouw Epox mobo is wel 1 van de weinigen waarbij de chipset BOVEN de PCI-E slot zit
dus kan je er gerust waterkoelblok, passive zalman of wat dan ook erop plaatsen.
maar jouw Epox mobo is wel 1 van de weinigen waarbij de chipset BOVEN de PCI-E slot zit
dus kan je er gerust waterkoelblok, passive zalman of wat dan ook erop plaatsen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Ik zou een andere koeler aanschaffen
(eerst je oude terugsturen ofzo mits je die al besteld hebt)
Ik had namelijk ook een zalman en idd een condensator in de weg. Nu is het opzich geen probleem die eraf te solderen en een stukje te verlengen met wat draad maar vondt het zonde van mijn net nieuw gekochte kaart. Er was daarvoor ook al een fx overleden door een andere koeler erop.
Mbt je 2 de vraag : Meten is weten
Meet de maatjes op en je bent er een stuk wijzer van.
Ik had namelijk ook een zalman en idd een condensator in de weg. Nu is het opzich geen probleem die eraf te solderen en een stukje te verlengen met wat draad maar vondt het zonde van mijn net nieuw gekochte kaart. Er was daarvoor ook al een fx overleden door een andere koeler erop.
Mbt je 2 de vraag : Meten is weten
Meet de maatjes op en je bent er een stuk wijzer van.
zo probleempje opgelost.
was heel simpel.... gewoon een stuk uit je koeler zagen

ohja en over die zalman koeling..
ik weet niet precies of ie hier bovenpast... iemand misschien ook zo'n mobo + koeling.

was heel simpel.... gewoon een stuk uit je koeler zagen
ohja en over die zalman koeling..
ik weet niet precies of ie hier bovenpast... iemand misschien ook zo'n mobo + koeling.
[ Voor 33% gewijzigd door k0ewl op 09-06-2005 10:16 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Hehe mooi opgelost 
Ik heb zelf een Club3D x800 Pro en daar past de Arctic Silencer 4 wel prima op, alleen heb ik last dat ie gaat tikken als jeje buro aanstoot of de kast zelf
Ik heb zelf een Club3D x800 Pro en daar past de Arctic Silencer 4 wel prima op, alleen heb ik last dat ie gaat tikken als jeje buro aanstoot of de kast zelf
Staat ook op de website van Artic Cooling.
Pagina: 1