"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Kijk eens of er een matrox p100 videokaart inzit, als dat het geval is, heb je grote kans dat je videokaart stuk is.Probeer ook eens een bios reset.Verder kun je proberen onderdelen als geheugen, processor en pci kaarten er even uit te halen en opnieuw in te doen en dan eens kijken of hij weer werkt.
suc6!
suc6!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
een bios reset heb ik al geprogreerd zoals ik reeds verteld heb.
en alle pci kaarten behalve de agp videokaart (idd een MGA G100) had ik ook al verwijderd.
nu heb ik er een PCI cgakaart ingestoken en ik krijg terug beeld.
daarna heb ik een reserve AGP kaart geprobeerd (MGA G100, zoals de originele), geen beeld
dus ik vermoed een kapot agp slotje, dus zet er maar een slotje op
en alle pci kaarten behalve de agp videokaart (idd een MGA G100) had ik ook al verwijderd.
nu heb ik er een PCI cgakaart ingestoken en ik krijg terug beeld.
daarna heb ik een reserve AGP kaart geprobeerd (MGA G100, zoals de originele), geen beeld
dus ik vermoed een kapot agp slotje, dus zet er maar een slotje op
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Om de agp te testen kun je beter een ander typoe kaart gebruiken, best kans dat die 2e mga100 ook dood is
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour