ik ben nu bezig met een site waar ik een winkelwagen op heb zitten en een admin gedeelt waar ik in en uit kan loggen.
maar deze site heb ik opgebouwt door middel van smarty (template engine)
Nu leek het eerst via localhost allemaal prima te doen en hij logt gewoon goed uit en blijft de producten niet onthouden.
Maar nu heb ik hem op een host gezet en vertoon de website kuren.
Wanneer ik dan inlog op het admin gedeelte en weer uitlog heb ik bij het uitloggen soms last van dat hij de sessie niet goed eindigt op een of andere manier.
en bij het bestellen van een aantal producten en ik bestel ze daadwerkelijk en ik klik op bestellen en hij bestelt het dan maar dan ga ik een paar pagina's verder en dan staan de bestelde producten nog steeds in het winkelwagentje.
ik werk door middel van sessie's.
Iemand enig idee? of ooit voor hetzelfde probleem gestaan? want ik kom er zelf niet meer uit en weet echt niet meer waar het aan kan liggen.
werk via PHP en Mysql
localhost van me pc:
PHP Version 4.3.10
Mysql versie: 4.0.16
Host:
PHP Versie: 4.3.10
MySQL Version: 4.0.18
maar deze site heb ik opgebouwt door middel van smarty (template engine)
Nu leek het eerst via localhost allemaal prima te doen en hij logt gewoon goed uit en blijft de producten niet onthouden.
Maar nu heb ik hem op een host gezet en vertoon de website kuren.
Wanneer ik dan inlog op het admin gedeelte en weer uitlog heb ik bij het uitloggen soms last van dat hij de sessie niet goed eindigt op een of andere manier.
en bij het bestellen van een aantal producten en ik bestel ze daadwerkelijk en ik klik op bestellen en hij bestelt het dan maar dan ga ik een paar pagina's verder en dan staan de bestelde producten nog steeds in het winkelwagentje.
ik werk door middel van sessie's.
Iemand enig idee? of ooit voor hetzelfde probleem gestaan? want ik kom er zelf niet meer uit en weet echt niet meer waar het aan kan liggen.
werk via PHP en Mysql
localhost van me pc:
PHP Version 4.3.10
Mysql versie: 4.0.16
Host:
PHP Versie: 4.3.10
MySQL Version: 4.0.18
[ Voor 11% gewijzigd door mydogisgone op 09-06-2005 00:59 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O