FTP server hoog CPU gebruik

Pagina: 1
Acties:

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-02 19:54
Ik heb er al over gezocht, maar kon niks vinden wat echt van toepassing was op mijn probleem. Ik heb namelijk een ftp server draaien op mn pc, maar zodra er iemand van gaat downloaden dan schiet het CPU gebruik omhoog, eerst niet zoveel, maar na een tijdje gaat dat richting de 100%, en ik dacht toch echt dat een AMD athlon XP 2400+ @ 2100 Mz het wel moest trekken. Maar het gebeurd dus met elke FTP server software, ik heb het geprobeerd met Serv-U en Bulletproof, maar beide krijgen ineens een hoog CPU gebruik, iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt

Verwijderd

Ik weet niet waar je op hebt gezocht, maar heb je al gekeken of je hardeschijven wel goed staan in gesteld in windows (DMA aan dus)

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

in je topicstart is niets te vinden over je netwerkkaart, veelal veroorzaken deze zulke problemen.
een netwerkkaart met een eigen processor lost zoiets meestal op (deze zijn wel wat duurder, maar dan heb je ook wel wat), denk hierbij aan 3COM & Intel netwerkkaartjes.

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• cryonic90
Ik heb een wireless netwerkkaart van MSI, de PC54G2, ik dacht dat dat wel goed moest zijn, en mn harde schijf is niks mis mee, is een SATA schijf, verder geen problemen mee, ook geen snelheidsproblemen. Maar ik kom er net achter dat hij het ook doet als ik iets upload met bijv FlashFXP heel vreemd allemaal

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En als je je gegevens overpompt via Windows File Sharing? Met andere woorden: Heeft het uberhaupt iets met FTP te maken? :P

🌞🍃

• cryonic90
Het vreemde is dus inderdaad dat het over het netwerk helemaal niks uitmaakt, dat werkt perfect
Pagina: 1