Sinds dit het "Systeem" forum is post ik het maar hier. Tenzij het ergens anders moet staan, dan zeg ge het maar.
Ik heb een crappy celeron 1.3 computer met onderdelen, behalve de videokaart, die er min of meer aan hangen. Nu ben ik dus van plan om aan het eind van de vakantie een nieuw systeem in elkaar te zetten. Ik heb wel overal gekeken voor conflicten voor bepaalde onderdelen, of vervelende bugs maar open dit topic om het allemaal op een rijtje te krijgen, en de oplossingen er voor. Maar als je eventueel een beter systeem voor me samen kan stellen word dit ook zeer op prijs gesteld.
Als onderdelen heb ik aleen nodig:
Moederbord
Geheugen
Processor
Voeding
Processor koeler. ( deze krijg ik cadeau )
Videokaart
VGA koeler.
Wat ik van plan ben te kopen via Azerty.nl
Moederbord: A8V Deluxe (Socket 939 AMD)
Geheugen: TwinMos Speed Premium 2x512 (Matched pair, Dual Channel)
Processor: AMD Venice 3200+ (OEM vanwege zalman koeler, Socket 939)
Voeding: Tagan 480 watter
Processor koeler: Dit wordt dus een CNPS7700-Cu van Zalman
Videokaart: Leadtek WinFast A6600 GT TDH
VGA koeler: VF700-Cu van Zalman
Ik heb een crappy celeron 1.3 computer met onderdelen, behalve de videokaart, die er min of meer aan hangen. Nu ben ik dus van plan om aan het eind van de vakantie een nieuw systeem in elkaar te zetten. Ik heb wel overal gekeken voor conflicten voor bepaalde onderdelen, of vervelende bugs maar open dit topic om het allemaal op een rijtje te krijgen, en de oplossingen er voor. Maar als je eventueel een beter systeem voor me samen kan stellen word dit ook zeer op prijs gesteld.
Als onderdelen heb ik aleen nodig:
Moederbord
Geheugen
Processor
Voeding
Processor koeler. ( deze krijg ik cadeau )
Videokaart
VGA koeler.
Wat ik van plan ben te kopen via Azerty.nl
Moederbord: A8V Deluxe (Socket 939 AMD)
Geheugen: TwinMos Speed Premium 2x512 (Matched pair, Dual Channel)
Processor: AMD Venice 3200+ (OEM vanwege zalman koeler, Socket 939)
Voeding: Tagan 480 watter
Processor koeler: Dit wordt dus een CNPS7700-Cu van Zalman
Videokaart: Leadtek WinFast A6600 GT TDH
VGA koeler: VF700-Cu van Zalman