Ik heb sinds kort alles van KPN eruit gegooid...En heb nu pakket van UPC, vanwege de centen. Heb nu dus ook kabelinternet ipv ADSL wat ik altijd had... De snelheid van chello is gewoon even snel als mn ADSL alleen is downloaden met P2P programmas dramatisch.
Ik gebruik Azureus om torrents the downloaden en dat was met mn ADSL supertje... Haalde vaak makkelijk mn volle download snelheden. Maar nu met Kabel, ik kom niet boven de 20-30kb/s...mn uploads zinj zelfs hoger! Komop dat zijn geen grappen..
Ik weet dat je poorten kan instellen met ADSLmodem en dat deed ik toen ook...
HOE werkt dat met kabel? Ik weet eigenlijk vrij weinig van kabel.... Kan iemand me helpen met tips ofzo...Of kan iemand me gelijk vertellen hoe ik dit oplos???
Ik heb trouwens een scientific atlanta epx2203 modem. Ik heb al wat lopen googlen, maar tevergeefs.
AUB....ben wanhopig
Alvast bedankt
Ik gebruik Azureus om torrents the downloaden en dat was met mn ADSL supertje... Haalde vaak makkelijk mn volle download snelheden. Maar nu met Kabel, ik kom niet boven de 20-30kb/s...mn uploads zinj zelfs hoger! Komop dat zijn geen grappen..
Ik weet dat je poorten kan instellen met ADSLmodem en dat deed ik toen ook...
HOE werkt dat met kabel? Ik weet eigenlijk vrij weinig van kabel.... Kan iemand me helpen met tips ofzo...Of kan iemand me gelijk vertellen hoe ik dit oplos???
Ik heb trouwens een scientific atlanta epx2203 modem. Ik heb al wat lopen googlen, maar tevergeefs.
AUB....ben wanhopig
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 23:02 ]