Toon posts:

firmware

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi dit is myn probleem ik heb deze mp3 speler http://www.mycom.nl/f2/images/products/75088mcl.jpg MyCom MP256-501 ik heb er een verkeerde firmware er op gezet en nu doet tie het niet het problem is dat ik die firmware nergens op internet kan vinden
kunnen jullie meschien helpen alvast bedankt

ok @ taco lol
maar heeft iemand hier dezelfde mp3 speler als die van mijn zo ja wil je dan a.ub een firmware kopie van me maken

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 00:21 ]

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Eerst een topic aan maken met een slechte titel, en dan je bericht weg halen...
not done...
Wat is je probleem precies?

/edit
owkee... nu is je post veranderd, maar zet er aub wat punten en comma's in
Uhm nee ik kan je neit helpen aan die firmware, misschien even langs Mycom gaan, denk dat ze je daar wel iets mee kunnen geven.

[ Voor 67% gewijzigd door ixl85 op 08-06-2005 21:49 ]

Verwijderd

Komma's en punten en hoofdletters zijn ook niet overbodig.
Of is je keyboard stuk? Ken je die meteen aanschaffen bij MyCom ;)

• ixl85
Dude, je zit op 200% editwaarde van je originele bericht, zet er aub wat punten/komma's en idd hoofdletters in.
Anyway: woon je ver van een mycom af? Ik denk dat die mensen je daar wel kunnen helpen aan de originele firmware...
Kleine kans dat mensen juist die mp3 speler hebben en dan ook nog eens dit topic zien...
Je titel is namelijk niet echt duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
o sory lol..en nee bij de mycom kunnen ze me niet helpen en dat gerantie wat ik heb helpt ook niet ..misschien helpt het als ik de title van dez topic verander

• ixl85
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:55:
o sory lol..en nee bij de mycom kunnen ze me niet helpen en dat gerantie wat ik heb helpt ook niet ..meschien helpt het als ik de title van dez topic verander
Uhm, ja...
en je spelling even aanpast...
SoRry, gArantie, mISschien, dit ipv dez, en enkele spaties gebruik ipv 2 of meer. enz.

Kijk ik weet dat je normaal gesproken mensen niks hoeft bij te leren over hun spelling, maar bij jou is het noodzakelijk om er iets van te snappen.
Dus please, denk ook aan ons... en houd het bij Nederlands, geen gekke varriant daarvan.

Verwijderd

|:(
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:55:
o sory lol..en nee bij de mycom kunnen ze me niet helpen en dat gerantie wat ik heb helpt ook niet ..meschien helpt het als ik de title van dez topic verander
Misschien als je eerst eens Nederlands leert schrijven..
Ga gewoon naar MyCom en zeg dat die niet meer werkt, dan krijg je een nieuwe of ze gooien er nieuwe firmware op.. En anders is Google.com ook nog een goeie zoeksite.. |:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
over die spelling he, vinden jullie het goed als ik nu door ga in het engels? en geloof me google helpt ook niet :( @ ixl85 is goed ik zal er aan denken ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 00:39 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Wat moeten we hier nu mee?

- onduidelijke topictitel
- MP3 spelers zijn Gadgets en horen dus niet in Overige Hardware (geen dumpbak!)
- zeer karige informate: als je met de verkeerde firmware geflasht hebt, heb je die ergens vandaan. Leg uit...
- waarom moest je überhaupt flashen
- verzorging van je posts. Als je wilt dat anderen moeite voor jou doen, is het minste wat je kunt doen evenveel moeite in je eigen posts te steken. Daar komt nog bij dat het geen wonder is dat je niets vindt als je onnauwkeurig zoekt. Een mens snapt slordige taal misschien, Google en andere zoekmachines absoluut niet :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.