Don't worry people, i`m a professional idiot
Zo'n lekker toegankelijk onderwerp is altijd verzekerd van vele slechte moderaties:p, ik denk dat er door het hele draadje morgen even een powermod moet fietsen, om eea na te kijken, nu vliegen er nog zoveel moderaties rond dat het alle kanten op gaat:p
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
1) taalgebruik ondermaats.
2) inhoudelijk een flame.
Helaas staat ie al te hoog om hem met normale modderpunten naar beneden te corrigeren.
2) inhoudelijk een flame.
Helaas staat ie al te hoog om hem met normale modderpunten naar beneden te corrigeren.
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Ik zie er de flame ook wel van in.
Draadjes over Brein/Buma/Stera/Stg.Thuiskopie/Stg,Reporecht/etc./etc./etc. zijn steevast een voorbeeld van onvermogen van het modleger om objectief te modereren. Het lijkt wel of het ongenoegen over beveiligingen/heffingen zich vertaald naar bonuspunten voor iedereen die zijn rant post.
't Zal idd wel weer powermodden worden, maar zoals Luxx al stelt, nog niet nu. Het voorbeeld van TS zal ik wel meteen aanpassen, daar is na 20+ moderaties de rek wel een beetje uit.
Draadjes over Brein/Buma/Stera/Stg.Thuiskopie/Stg,Reporecht/etc./etc./etc. zijn steevast een voorbeeld van onvermogen van het modleger om objectief te modereren. Het lijkt wel of het ongenoegen over beveiligingen/heffingen zich vertaald naar bonuspunten voor iedereen die zijn rant post.
't Zal idd wel weer powermodden worden, maar zoals Luxx al stelt, nog niet nu. Het voorbeeld van TS zal ik wel meteen aanpassen, daar is na 20+ moderaties de rek wel een beetje uit.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Even wat anders: is de afronding altijd zo?
Score is nu -0,72, wordt afgerond naar 0, ipv naar -1.
Score is nu -0,72, wordt afgerond naar 0, ipv naar -1.
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
In dit geval gaat het extra vaag, na de powermoderatie naar -1 volgde een -1 troll moderatie en kwam de score op -0,86, vervolgens een +1 ondergewaardeerd wat resulteerde in een eindscore van -0,72 
Om je vraag te beantwoorden: Ja, afronden gaat het mannetje van de score-telling wel vaker wat moeilijk af
.
Om je vraag te beantwoorden: Ja, afronden gaat het mannetje van de score-telling wel vaker wat moeilijk af

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1