Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 speler met spoel/markeringsmogelijkheden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een mp3 speler met harde schijf die de volgende mogelijkheden heeft:

1. Versneld voor en achteruit spoelen met geluid
2. Markeringspunten maken op een specifieke tijd /positie in een track. ( Bv Minidisc kan dit)

Heb meerder gave spelers gezien , maar allemaal kunnen ze dit niet..
Of..?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Het tweede is een 'bookmark-functie'. De spelers van iAudio kunnen dit (als enige, of als een van de weinig in ieder geval).

Alleen voldoen ze volgens mij weer niet aan het eerst punt. Althans, mijn M3L doet het niet.

Verwijderd

Topicstarter
aha!
dank
Die IAudio m3 is een zeer gaaf ding.
Las daar al eens meer over in bladen.
In tegenstelling tot bv een Ipod heeft ie Line IN-OUt én Fm radio. Dat laatste is wel zeer fijn.
En dus ook de bookmark functie. Zeer fijn, omdat ik vaak lange praatprogramma's luister die uit 1 track bestaan.
Mag ik je een paar vraagjes stellen? waar ik via de site( http://eng.iaudio.com/product/product_M3_feature.php ) geen antwoord op krijg
1. Kun je voorkeuze zenders instellen bij FM? zoja, hoeveel?
2. Wat is het verschil tussen de M3 en M3L?
3. Hoe bevalt ie je, met name de bediening? In relatie met bv de Ipod die geroemd wordt om de eenvoud in bediening.Is het ontbreken van display op apparaat zelf geen gemis?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 22:56 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

1. ja, 24 (alleen frequenties, geen namen)
2. de M3L heeft een betere accu (35 uur vs. 14 uur), maar is daardoor 4 mm dikker
3. ik heb geen klachten en mis het scherm niet.

Maar meer informatie over de iAudio spelers kun je vinden in [rml][ MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers[/rml] en op de site www.iaudiophile.net :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de gehele user manual gedownload van de site van IAudio en gelezen , maar ik lees nergens iets over de bookmark functie..?
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet dat de speler verder gata vanaf het momentr waar je het laatst gestopt ben na het afspelen, dit kan elke player, maar de mogelijkheid echt een blijvende markering kunnen aanbrengen op een specifiek tijd binnen een track.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Archos Gmini 400 kan dit ook :)

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:16:
Ik heb de gehele user manual gedownload van de site van IAudio en gelezen , maar ik lees nergens iets over de bookmark functie..?
Het staat misschien niet in de handleiding, maar hij kan het wel. Net als flac format afspelen, wat ook nergens vermeld is. Misschien komt het doordat deze functies pas bij latere firmware toegevoegd zijn.

Anywayz, je kan per track 1 markering aanbrengen (2 markeringen op 1 track kan niet). Als je een markering wil aanbrengen moet je naar het hoofdmenu (root), dan naar bookmarks en dan add bookmark. Je kan ook zien waar de bookmark gemaakt is op de "seekbar".

Verwijderd

Topicstarter
Dank!
ik was er inmiddels achter. Met firmware 1.22 is de bookmark functie toegevoegd inderdaad.
Je moet het maar weten he..

Ik lees op een forum dat je ook de bookmark kunt toevoegen door 2 sec REC ingedrukt te houden
en dat een eventueel eerder gemaakte bookmark op dezelfde track daarmee overschreven wordt.
Klopt dat?

• Slogra
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:35:
Ik lees op een forum dat je ook de bookmark kunt toevoegen door 2 sec REC ingedrukt te houden
Klopt niet, door REC 2 seconden in te houden wordt het nummer aan de playlist toegevoegd. Misschien is er nog wel een andere manier, maar die heb ik nog niet gevonden.

Op welk forum las je dat?
en dat een eventueel eerder gemaakte bookmark op dezelfde track daarmee overschreven wordt.
Klopt dat?
Klopt, je kan maar 1 bookmark per nummer maken, dus als je een nieuwe maakt in hetzelfde nummer wordt de oude overschreven.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt niet, door REC 2 seconden in te houden wordt het nummer aan de playlist toegevoegd. Misschien is er nog wel een andere manier, maar die heb ik nog niet gevonden.

Op welk forum las je dat?
http://www.iaudiophile.ne...topic.php?pid=23582#23582

" Now - if you press the REC button for a couple of seconds, you save a bookmark in the Bookmark folder. What is saved is the filename of the track you are playing. ie if you look in the Bookmark folder, you will see the filename. So there is only one bookmark for each file.

You can also navigate to the bookmark folder while the track is playing and you can see the option "Save Current". This does the same as pressing the REC key."

Vreemde verwarring..??!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 17:57 ]

• Slogra
  • Niet online
Wat blijkt nu: Je kan de REC knop instellen dat ie naar playlist, bookmark of playmode/EQ gaat wanneer je 'm een tijdje inhoudt. Standaard staat ie op playlist, wat bij mij nog het geval was.

Verwijderd

Topicstarter
a-ha! :)
dát verklaart de verwarring
je kunt dus blijkbaar een functie toewijzen aan die REC button..
Slim bedacht wel , weer...

Verwijderd

Topicstarter
Ander vraagje, ook aan anderen wellicht..

IK hoor van mp3man.nl dat er slechts 3 maanden garantie zit op de afstandsbediening(??!)
Klopt dit..
Ik vind dit wel een groot bezwaar om hem te kopen.
De AB is nl het enige zwakke en kritische punt bij de speler én je kan er niet zonder op de m3.

Een afstandsbediening zie ik nergens los te koop, en áls ie al te koop is zal ie reteduur zijn.,

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ipod gaat ook gewoon verder waar je gebleven was, dus dat is geen probleem voor je praatsessie

Verwijderd

Topicstarter
jawel. ik wil dat ie in álle gevallen het punt bewaard, dus ook na aan/uit, USb, wisseling van tracks, perongeluk wisselen van track etc etc.
zoals gezegd:
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet dat de speler verder gata vanaf het momentr waar je het laatst gestopt ben na het afspelen, dit kan elke player, maar de mogelijkheid echt een blijvende markering kunnen aanbrengen op een specifiek tijd binnen een track.
Pagina: 1