Toon posts:

DVD Data probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn DVD op mijn computer kan geen data meer lezen. Wanneer ik in verkenner kijk staat deze wel als schijf maar hem wil openen dat zegt hij dat er niks inzit terwijl dat wel het geval is. De stekkers binnenin de computer zitten ook goed en op de computer word aangegeven dat de hardware correct is geinstalleerd. Heeft iemand ditzelfde probleem of weet iemand een oplossing?\

Bedankt,

Crizzy

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Je bedoelt zeker dvd-speler of dvd-brander. Heb je toevallig eens andere dvd/cd-brander/spelen of harddisk er bij gezet of weggehaald.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je zou eens een cleaning CD erin kunnen stoppen, misschien dat dat helpt. :)
Werken bijvoorbeeld geperste DVD's of CD's ook niet of is het een enkele DVD die bij jou niet werkt?

Senile! Senile Oekaki

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:14
Gaat de drive ook niet spinnen? Oftewel, probeert Windows (ik neem aan dat je dat gebruikt) de schijf überhaupt wel te lezen?

Geef ook eens wat meer informatie, o.a.:
-Besturingssysteem
-Merk+Type DVD speler
-Of je al meerdere dvd's geprobeerd hebt

Probeer eens een cd in te lezen, gaat dat wel?

-

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-03 22:47
Hoe kan ik eigenlijk weten wanneer een dvd burner of dvd-rom versleten is? Gaat het branden langzamer? duurt het langer om op te starten?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09

Ray

Chiii schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:55:
Hoe kan ik eigenlijk weten wanneer een dvd burner of dvd-rom versleten is? Gaat het branden langzamer? duurt het langer om op te starten?
nou hij gaat meer fouten maken totdat hij het helemaal niet meer doet :) eigenlijk heel simpel......

en wat ts betreft, mijn ervaring is met een cd /dvd rom die dagelijks gebruikt wordt dat het met een 1 tot 2 jaar gewoon bekenen is en tijd voor een nieuwe
Pagina: 1