Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bij mp3spelers.nl gekocht na mei'05? dan help me

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand die na mei 2005 iets bij mp3spelers.nl heeft gekocht en de factuur nog heeft mij helpen aan het adres en misschien meer gegevens over deze leverancier?
Ik zit namelijk met het probleem dat ik in Februari een mp3 speler heb besteld én heb betaald, ze hem niet meer konden leveren, en ik geen ander van ze wil, maar mijn geld terug wil hebben (180 euro).
Nu is de shop op 10 mei overgenomen door anderen, en kan niet via de site en ook nergens op internet aan adresgegevens komen!!!
Als je na 10 mei (sinds ze weer open zijn na een sluiting van bijna twee maanden) iets besteld hebt en je de adresgegevens zou willen terugposten zou ik ze beter aansprakelijk kunnen stellen voor het openstaande bedrag...
Bij voorbaat dank!!

Verwijderd

Voor het domein is Dhr of Mw. Tran administratief contactpersoon en waarschijnlijk dus ook de persoon die hiervoor aansprakelijk is.

Als jij een bewijs hebt waarbij je dat geld overgeschreven hebt zal het bedrijf alsnog het product moeten leveren of het geld terug moeten boeken. Indien een bedrijf wordt overgenomen worden zowel de lusten als de lasten overgenomen.

De volgende gegevens horen bij het domein.
T.H. Tran
+31 (0)206533329
info@mp3spelers.nl

Indien het bedrijf moeilijk doet wil ik je eventueel juridisch bijstaan. Stuur daarvoor maar een mailtje.

Verwijderd

De mensen die het hebben overgenomen zijn een stuk minder vriendelijk aan de telefoon. Sorry ik kan je niet helpen ik heb een oude factuur zie ik net .. Je kunt ze toch opbellen? Hun telefoonnummer staat gewoon op de site.. Als ze zeggen dat ze je terugbellen, kun je dat negeren want dat doen ze NIET.

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26
GsJosh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:31:
Sorry dat ik even offtopic reageer op deze offtopic reactie maar ik moet je even wat zeggen over MP3spelers.nl. Het bedrijf is namelijk overgenomen (ik belde de klantenservice) en dit bedrijf heeft een heel ander assortiment. Zo hebben ze bijvoorbeeld geen archos meer. Dit staat nog wel zo op de site en ze vertelden me dat dat pas over 2 maanden veranderd wordt :X.

Voordat je besteld bij MP3spelers.nl even bellen dus.
Met grote ontzetting moet ik idd bevestigen dat Mp3spelers.nl is overgenomen door Tu & Tu Consumer Electronics. Hun aanbod kan je ook op hún site bekijken.. (dus ook hun contactgegevens) Voorheen zat de "vestiging" van Mp3spelers.nl maar 100 meter van mijn huis af (in Oisterwijk), wat ik altijd wel handig vond. Helaas..
Hmm, er stond een tijdje terug op de website van Mp3spelers.nl dat het bedrijf "haar activiteiten wegens persoonlijke omstandigheden tijdelijk had gestaakt". Misschien is die oma die daar woonde overleden of zo? :'(

1: Bewijs voor overname door Tu & Tu: Klik hier

[ Voor 17% gewijzigd door mathijsv op 08-06-2005 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie replies, daar kan ik wat mee!
Ik laat nog ff horen hoe het afloopt!

Verwijderd

Topicstarter
Nu blijkt alleen de domeinnaam over te zijn genomen door Tu&Tu...
En Holland Global blijft aansprakelijk voor uitstaande betalingen....(tot 10 mei)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 15:49

Tim Schuhmacher

abasios

Ik zou graag willen horen hoe het afgelopen is. Ik heb namelijk zelf ook een mp3speler die nog voor de overname gekocht is. Ik moet nu de garantie bij Holland Global claimen, maar die reageren niet.

robadub, mail mij even

[ Voor 8% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 15-06-2005 12:33 ]

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26
Misschien nog handig, het volgende heb ik nog kunnen vinden over Holland Global en mp3(cd)spelers.nl:

M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Nederland
Website http://www.mp3spelers.nl/
E-mailadres sales@mp3spelers.nl
Telefoonnummer +31(0)13-5230576
KVK 18060418

En hier vind je nog informatie uit het register van de kamer van koophandel.

Verwijderd

Garantie kan volgens mij via tu&tu. Een half jaar geleden toen er nog geen overname bekend was had ik namelijk een defecte mp3speler van mp3spelers.nl. Ik naar mp3spelers.nl een email gestuurd voor rma, krijg ik doodleuk als antwoord dat de garantie via tu&tu verloopt met een email adres erbij (dit is dus meer dan een half jaar geleden!). tu&tu heeft dit wel netjes afgehandeld, binnen 2 weken had ik een splinternieuwe speler.

Verwijderd

begrijp de titel van dit topic eigenlijk niet: op de site van mp3spelers.nl staat dat het domein is overgenomen na 1 mei, terwijl het onderwerp van dit topic is gekocht bij mp3spelers.nl na (1) mei. het onderwerp moet volgens mij zijn "bij mp3spelers.nl gekocht voor mei'05? dan help me

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:49

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Volgens mij staat in dit stukje tekst alles wat de topicstarter nodig heeft.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:44:
Het onderwerp moet volgens mij zijn "bij mp3spelers.nl gekocht voor mei'05? dan help me
Nee, het ging TS juist om iemand die na mei '05 wat gekocht heeft, om zo aan de huidige contactgegevens te komen.

• Scatman_II
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Hmm, blij datk dit topic tegenkom :)

Mijn spelertje heeft het een tijdje geleden helaas ook begeven, een CMTech Live CA F-300, en toen ik contact opnam via het rma-mail adres kreeg ik te horen dat ik de heer puntman moet hebben op riesto@parelnet.nl .
Naar dit adres heb ik in de afgelopen weken al 2x een mailtje gestuurd en helaas zonder enige reactie... Dit betekent dat ik toch alweer een flinke tijd zonder muziek op de fiets zit :(

Meer mensen die nog wachten op een teken van leven van die kant?...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien kun je em rechtstreeks naar de fabrikant opsturen?

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Scatman:
Ik heb meerdere malen gebeld met het mobiele nummer van T. Puntman, voicemail. Het vaste is buitengebruik. Ik heb zijn moeder (waarschijnlijk) gesproken en die zou het doorgeven aan hem. Niets van gehoord. Ik heb met de Ombudsman gebeld. Die raaden aan een aangetekende brief te sturen. De ombudsman vroeg ook of mp3spelers.nl (voor overname) aangesloten waren bij een branchorganisatie. Ik dacht van niet, maar dat blijkt wel zo te zijn. www.thuiswinkel.org (daar staat alleen niets meer of mp3spelers.nl). Ik heb daarna gebeld met die branchorganistatie en die heeft bevestigt dat ze lid waren. Ik heb mijn probleem aan hun voorgelegd en wacht op reactie.

Ik heb ook een defecte Live CA F300. Mail mij anders maar even. Houdt ik je op de hoogte.
RoD schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:59:
Misschien kun je em rechtstreeks naar de fabrikant opsturen?
Ik heb ze gemailt met mijn problemen wat de speler betreft en daar wordt niet op gereageerd. Ben bang dat ze niet zo goed engels kunnen :) . Dus ik denk dat de speler opsturen niet succesvol zal zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 23-06-2005 18:08 ]

• Scatman_II

Scatman_II

Tim Schuhmacher schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:07:
Scatman:
Ik heb meerdere malen gebeld met het mobiele nummer van T. Puntman, voicemail. Het vaste is buitengebruik. Ik heb zijn moeder (waarschijnlijk) gesproken en die zou het doorgeven aan hem. Niets van gehoord. Ik heb met de Ombudsman gebeld. Die raaden aan een aangetekende brief te sturen. De ombudsman vroeg ook of mp3spelers.nl (voor overname) aangesloten waren bij een branchorganisatie. Ik dacht van niet, maar dat blijkt wel zo te zijn. www.thuiswinkel.org (daar staat alleen niets meer of mp3spelers.nl). Ik heb daarna gebeld met die branchorganistatie en die heeft bevestigt dat ze lid waren. Ik heb mijn probleem aan hun voorgelegd en wacht op reactie.

Ik heb ook een defecte Live CA F300. Mail mij anders maar even. Houdt ik je op de hoogte.

[...]

Ik heb ze gemailt met mijn problemen wat de speler betreft en daar wordt niet op gereageerd. Ben bang dat ze niet zo goed engels kunnen :) . Dus ik denk dat de speler opsturen niet succesvol zal zijn.
Hey! Het is een opluchting om te horen dat ik niet de enige ben die hiermee zit, en al helemaal om te horen dat het om dezelfde speler gaat :) Of een aangetekende brief sturen nou zoveel zin heeft vraag ik me ook af...
Garantie aanvragen bij CMTech gaat vrij lastig worden, zelfs de Engelstalige site hangt van brak engels aan elkaar, dus de gemiddelde persoon die daar werkt zal niet veel met onze mailtjes kunnen...

• SnoW
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-11 10:12
Of een aangetekende brief sturen nou zoveel zin heeft vraag ik me ook af...
Het gaat er hierbij volgens mij niet zozeer om om iemand beter te kunnen bereiken, maar meer om later aan te kunnen tonen dat je een brief hebt verstuurd (om zo juridisch een stuk sterker te staan).

Verwijderd

Je hebt (een) beweis(zen) nodig, anders denkt de leverancier van ja daag!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:41

Impry

Rallymedia.nl

Scatman_II schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:58:
Hmm, blij datk dit topic tegenkom :)

Mijn spelertje heeft het een tijdje geleden helaas ook begeven, een CMTech Live CA F-300, en toen ik contact opnam via het rma-mail adres kreeg ik te horen dat ik de heer puntman moet hebben op riesto@parelnet.nl .
Naar dit adres heb ik in de afgelopen weken al 2x een mailtje gestuurd en helaas zonder enige reactie... Dit betekent dat ik toch alweer een flinke tijd zonder muziek op de fiets zit :(

Meer mensen die nog wachten op een teken van leven van die kant?...
Precies hetzelfde hier. Nog steeds geen reactie geahd! Echt klote gewoon. Zit hier met een Mambox P540, 256MB-speler die ik vorig jaar juli voor € 129,- heb gekocht. Hij doet nu alleen niets meer, echt helemaal over de zeik dat ding.

Ik probeer dus die mannen van mp3spelers.nl te bereiken, maar kom ook uit op de heer Puntman. Alleen volgens mij heeft Puntman weinig zin om mensen te helpen.

Heb alleen nog maar de CreditCard-afschrijving van Holland Global als betaalbewijs... hier kan ik bij Mambox zelf ook niets mee denk... ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Impry op 24-06-2005 08:34 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb reactie gehad op mijn mailtje aan de thuiswinkel.org. Ze zullen proberen contact met T. Puntman op te nemen, maar kunnen niet garanderen dat het het gewenste resultaat op levert. Verder raden ze aan om contact op te nemen met de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken: 070 310 5 310 of www.sgc.nl Of je klacht bij de geschillencommissie van Thuiswinkel voor te leggen.

edit:
op de sgc site staat nog het volgende:
U kunt uw klacht - nog - niet bij de Geschillencommissie indienen. U zult eerst de ondernemer schriftelijk op de hoogte moeten stellen van uw klacht.
Dus aangetekende brief is misschien wel handig.

[ Voor 25% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 24-06-2005 18:33 ]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
Bedoel je misschien niet http://www.mp3cdspelers.nl/ ??
Gewoon even voor de zekerheid hoor..

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Waar reageer jij nu op, Jazco2nd ?

Die site die jij noemt is de zelfde als / linkt door naar mp3spelers.nl. Maar wel van de nieuwe eigenaar en niet van Holland Global (vorige eigenaar) waar de problemen nu mee zijn,

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
mijn mp3 speler heb ik november 2004 gekocht bij mp3spelers.nl, op de hcc dagen. afgelopen week batterij kapot. conctact opgenomen met mp3spelers.nl via mail, binnen 10 minuten had ik antwoord (met een excuus voor het late antwoord 8)7 ) dat ik de speler naar tu&tu op kon sturen voor rma. binnen 10 dagen zou ie gemaakt of vervangen worden en binnen 14 dagen zou ik em terug hebben. ik wacht nog af tot ie terug komt, dus daar heb ik nog geen mening over.

als je een maitje stuurt naar tu&tu zelf kun je wachten tot je een ons weegt. ik heb ze al meerdere malen gemaild voor info over een afstandsbediening voor m'n mp3 speler, nooit antwoord gehad. tu&tu zal ik dus persoonlijk nooit wat bestellen omdat ze wat dat betreft dus niet klantvriendelijk zijn.

ik wist overigens niet dat mp3spelers overgenomen was door tu&tu.

Verwijderd

welke speler heb je eigenlijk masterslave? op de site staat ook dat je bij holland global moet zijn...
heb altijd goede reacties gehad van tu&tu....

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

masterslave: Inderdaad vreemd dat jij wel naar tu&tu verwezen wordt. Zal wel idd aan het merk van de speler liggen, want tu&tu heeft mijn speler CM-Tech Live niet in het assortiment.

Maar aan de andere kant, als zij wel de garantie van jouw speler behandelen, dan vind ik dat de nieuwe eigenaar van mp3spelers.nl dat voor iedereen moet doen. Kun je je vorderingen met tu&tu hier blijven melden (of via de mail)? Zou mij niets verbazen dat tu&tu je toch naar Holland Global stuurt.

Ik heb nog met Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken gebeld en die kunnen eventueel naar het geval kijken. Via hun site kun je je klachten invullen, maar dat kan pas 4 weken na dat je je klacht kenbaar gemaakt hebt aan Holland Global, T Puntman.

Als ze het behandelen en er komt een hoorzitting dan moeten beide partijen zich er aan houden. Doet Holland Global dat niet, dan staat thuiswinkel.org garant.

Ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 29-06-2005 16:15 ]

• Duff
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 12:50
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:07:
Scatman:

[...]

Hmm... ik heb ook een defecte Live CA F300 (512mb). En ook ik heb gemaild naar riesto@parelnet.nl, het adres van Dhr. T. Puntman. Ik heb inmiddels al een week gewacht, maar nog steeds geen reactie ontvangen. Ik baal hier flink van, heb er behoorlijk wat geld voor neergelegd destijds!

Misschien dat we met z'n allen (dus iedereen die een klacht / defecte mp3-speler heeft) stappen ondernemen tegen Dhr. Puntman? Ik zal dit topic in de gaten houden om te kijken hoe jullie het aanpakken, maar als ik het goed begrijp hebben dus nog wel een stok achter de deur (in de vorm van thuiswinkel.org)?

Editje:

Op de thuiswinkel.org staat het volgende:

In het geval van een geschil dient de consument eerst contact op te nemen met het bedrijf, door per post, fax of iedere andere vorm van schriftelijke communicatie zijn klacht uiteen te zetten. Het bedrijf dient de klacht binnen 30 dagen na ontvangst af te handelen.

Geldt een e-mail als geldige vorm van schriftelijke communicatie? Of moet ik mijn klachten even in een briefje zetten en dat naar Oisterwijk opsturen..?

[ Voor 13% gewijzigd door Duff op 29-06-2005 20:24 ]

Verwijderd

B_O_S_S schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:50:
Volgens mij staat in dit stukje tekst alles wat de topicstarter nodig heeft.
Kort samengevat staat hier dat "De nieuwe eigenaar" afstand doet van alle lusten en lasten. Dat is niet rechtsgeldig, ze moeten gewoon alles afhandelen. Jij maakt 180 euro over aan MP3Spelers.nl, jij krijgt die speler van MP3Spelers.nl en hebt niks met de overname te maken.

...

Althans, dat is de theorie. Mijn iriver moest RMA, heb ik uiteindelijk ook maar zelf opgestuurd.

@ Duff:
Als er genoeg gedupeerden zijn kan het de moeite waard zijn een kort geding aan te spannen.
Duff schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:19:

Geldt een e-mail als geldige vorm van schriftelijke communicatie? Of moet ik mijn klachten even in een briefje zetten en dat naar Oisterwijk opsturen..?
Ja. Alleen is verzend/ontvangst bewijs zo lastig. Bij een aangetekend brief weet je zeker dat de ontvanger m ook daadwerkelijk ontvangen heeft, en er in een rechtszaak niet onderuit kan.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 00:05 ]

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Duff: Zou jij je klacht iig naar vragen@thuiswinkelen.nl kunnen sturen? Dan hebben ze daar tenminste al 4 klachten. Mij hebben ze verwezen naar Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken http://www.sgc.nl Kopje Thuiswinkel > checklist. Dat moet je invullen 4 weken nadat je je klacht bij Holland Global, T. Puntman kenbaar gemaakt hebt. Dat mag een email zijn Zij moeten nog wel beoordelen of ze de klacht in behandeling kunnen nemen (na gaan of Holland Global bij thuiswinkel.org aangesloten was om moment van aankoop).

Samen een klacht in dienen via de sgc is lastig. Dat kan mits overlegd met Puntman. En tja dat is nu niet het probleem.

• Den_S85
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:
welke speler heb je eigenlijk masterslave? op de site staat ook dat je bij holland global moet zijn...
heb altijd goede reacties gehad van tu&tu....
ik heb een mpio hd200. dat tu&tu daar "toevallig" ook de importeur van is zou geen verschil mogen maken toch?? ik hou jullie op de hoogte

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:03:
[...]

Kort samengevat staat hier dat "De nieuwe eigenaar" afstand doet van alle lusten en lasten. Dat is niet rechtsgeldig, ze moeten gewoon alles afhandelen. Jij maakt 180 euro over aan MP3Spelers.nl, jij krijgt die speler van MP3Spelers.nl en hebt niks met de overname te maken.
[...]
mp3speler.nl schrijft op hun site en zegt anders en volgens de thuiswinkel organisatie is het maar net welke afspraken de nieuwe eigenaar en Holland Global samen afgesproken is. Holland Global zelf bestaat nog wel als bedrijf en zou dus gewoon in staat moeten zijn zijn taak (garantieafhandeling ) uit te voeren.
masterslave schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:54:
[...]
ik heb een mpio hd200. dat tu&tu daar "toevallig" ook de importeur van is zou geen verschil mogen maken toch?? ik hou jullie op de hoogte
Ik denk dat daar dan toch het verschil in zit (wat niet zou mogen vind ik)

[ Voor 20% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 30-06-2005 17:57 ]

Verwijderd

Beste mensen, dit is een bericht van MP3spelers.nl:

Om misverstanden te voorkomen willen wij mededelen dat alleen service verleend kan worden op de merken MPIO, iAudio en XEN. In een aantal gevallen ook iRiver en Creative. De service richt zich met name op het vervangen of repareren van genoemde merken. Geld retourneren is niet mogelijk, omdat de speler bij Holland Global is aangeschaft.

Voor andere merken kunnen wij helaas niets doen, daar wij deze merken (CMTech Live, MSI, i-Bead, etc.) niet voeren.

Wij hopen dat jullie begrip hebben voor het feit dat wij geen koopovereenkomsten hebben met consumenten die voor 1 mei de spelers hebben aangeschaft bij Holland Global. Om die reden kunnen wij geen service bieden voor de merken die wij niet voeren. Bij de overname is In de overeenkomst met Holland Global ook duidelijk vermeld dat de oorspronkelijke eigenaar (HG dus) verantwoordelijk is voor de service afhandelingen voor de aankopen van voor 1 mei.

U kunt een mail sturen om service aan te vragen, wij kunnen dan eventueel voor u bemiddelen.
Wij zullen zoveel mogelijk uw e-mails proberen te beantwoorden. Door de overspoeling van mails aangaande Holland Global is de drukte toegenomen. We proberen echter alle mails te beantwoorden. Mocht u na lange tijd geen antwoord krijgen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

MP3spelers.nl

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Hoe heb je betaald?

Paypal -> geld halen ze voor je terug
VISA -> geld halen ze na 30 dagen zo voor je terug
Postbank Internetmachtiging? -> tot 1 jaar na dato halen ze het geld voor je terug

Haters everywhere but I don’t really care

• Scatman_II

Scatman_II

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:00:
Beste mensen, dit is een bericht van MP3spelers.nl:

bla

Met vriendelijke groet,

MP3spelers.nl
Bent u medewerker bij mp3spelers.nl? Of anders: Van wie geeft u deze boodschap door?
Ik heb 2x geprobeerd de rma afdeling van de website te contacteren, maar helaas zonder succes. Ik zal inderdaad binnenkort eens bellen.

Waar ik nu vooral naar op zoek ben, als eventuele andere oplossing, is een contact adres van CMTech Live. Puntman moet dit gehad hebben, maar blijkbaar is hij de enige op deze wereld...

[edit]
O, en wat ik nog even kwijt wil: Ik vind het zowel van Tu&Tu als van Holland Global geen manier dit via deze weg door te geven. Dit zou met koeienletters op de website moeten staan, of aan alle 'oud'klanten gemaild moeten worden.

[ Voor 70% gewijzigd door Scatman_II op 01-07-2005 00:38 ]

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Na aanleiding van het bericht van mp3fun001 heb ik met mp3spelers.nl gebeld hoe het kan dan sommige garanties wel en sommige niet door mp3spelers.nl worden afgehandeld.

Toen mp3spelers.nl nog van Holland Global (HG) was, werd een deel van het assortiment van HG (MPIO, iAudio, XEN, iRiver en Creative) al door Tu&Tu geleverd, maw precies die spelers die mp3spelers.nl nu alleen nog maar in het assortiment heeft. Omdat Tu&Tu dus ook al leverde voor HG kunnen zij dus nu ook nog de garantie voor die spelers afhandelen.

Helaas schiet ik (en alle anderen met een defecte andere speler daar niets mee op. Waarschijnlijk is het bovenstaande bericht inderdaad van mp3spelers.nl, maar ze zullen het bericht misschien nog verduidelijken.

Ook zij hebben al enige tijd geen contact meer met HG en weten niet wat er aan de hand is.

Verwijderd

Het is heel erg jammer voor MP3Spelers.nl dat ze die merken niet voeren, maar niet ons probleem. We hebben niet met hun leverancier te maken, maar met hun.
Zou een mooie boel worden: je bestelt een speler voor de overname, bedrijf wordt overgenomen, "Ja sorry we voeren dit merk niet, u kunt fluiten naar uw centen".

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 22:34 ]

• Den_S85
goed, ik heb vanmiddag een mailtje gehad..
Beste Dennis,

We hebben je klacht hier geconstateerd en zullen de speler omruilen met een nieuw exemplaar.

De nieuwe speler wordt vandaag per GLS terug gestuurd en zal dus naar verwachting maandag bij je afgeleverd worden.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Best regards,

Met vriendelijke groeten,

MP3spelers.nl Service
wat betreft de merken die ze nog wel voeren is de service en garantieafwikkeling gewoon goed. over de reactiesnelheid van tu&tu ben ik nog steeds zeer ontstemd :(

voor wat betreft de merken die ze niet meer voeren, probeer je anders rechtstreeks te wenden tot de importeur. waarschijnlijk krijg je dan wel gewoon garantie.

Verwijderd

Maar het lijkt me toch achterlijk.. Het verhaal wat mp3spelers.nl vertelt klinkt bestwel geloofwaardig in de oren. Dat ze de merken niet voeren, en dat ze een afspraak hadden met Holland Global. Maar is dat mijn probleem?? Ik vind het onzin dat het mijn probleem zou zijn, ik heb recht op garantie, en als zij het bedrijf hebben overgenomen komt de garantie toch niet zomaar te vervallen?? Nou ja, ik heb mijn speler inmiddels zelf opgestuurd, maar ik vind de service echt SLECHT. Ik heb ook telefonisch contact gehad met mp3man.nl, waar ze me veeeeel vakkundiger hielpen...

Verwijderd

heb je een probleem dan??? je hebt toch een iriver? als je een probleem hebt dan moet je het terugbrengen bij het bedrijf waar je het gekocht hebt.....lees even goed....er staat trouwens dat alleen het domein overgenomen is, niet het bedrijf...
we hebben het niet over mp3man trouwens....ik ruik hier een reclameluchtje.....

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Wil het net zijn dat ik een 2ehandsje met bon van mp3spelers.nl heb gekocht:-/

mp3man heb ik mijn x5l gekocht

[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-07-2005 13:35 ]

• Den_S85
vanochtend een nieuwe mp3 speler ontvangen, voorzien van de laatste firmware.

wat betreft de merken die ze nog wel voeren, goede garantieafhandeling

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dergelijke zaken horen niet op het forum behandeld te worden: daar is de shop survey voor, en natuurlijk gewoon contact met mp3spelers.nl zelf. Vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.