Hoi
Sinds enige tijd heb ik een nieuw 512 Mb plaatje erbij gezet. Toen ik de pc opstartte liep alles goed. Tot ik in windows kwam (critical errer blue screen). Ik heb het 512 MB plaatje naar een ander slot gezet. Toen startte hij dus wel op. Maar in windows liep alles in de soep. Na enige minuten verschillende programma's te hebben geladen kreeg ik weer zo een critical error. Ik had daarna snel het nieuwste bios gedownload en geflasht. Ik heb versie 2.2 erop gezet.
Alles liep daarna goed....
Behalve dat mijn mb-ram nu maar op DDR-333 werkt.
System specs:
AMD Athlon 64 3000+ ( Aller eerste steppings )
MSI K8T Neo PCB 1.0
1 x Twinmos 512 MB DDR-400
1 x een merk wat niet op het plaatje staat.Maar ook DDR-400.
ATi Radeon 9800 Pro
Ik heb ook op de forums gezocht. En natuurlijk op internet. Maar ik heb dit geval nog niet gezien.
Harstikke bedankt als iemand het antwoord weet.
Greetz Xistence
Sinds enige tijd heb ik een nieuw 512 Mb plaatje erbij gezet. Toen ik de pc opstartte liep alles goed. Tot ik in windows kwam (critical errer blue screen). Ik heb het 512 MB plaatje naar een ander slot gezet. Toen startte hij dus wel op. Maar in windows liep alles in de soep. Na enige minuten verschillende programma's te hebben geladen kreeg ik weer zo een critical error. Ik had daarna snel het nieuwste bios gedownload en geflasht. Ik heb versie 2.2 erop gezet.
Alles liep daarna goed....
Behalve dat mijn mb-ram nu maar op DDR-333 werkt.
System specs:
AMD Athlon 64 3000+ ( Aller eerste steppings )
MSI K8T Neo PCB 1.0
1 x Twinmos 512 MB DDR-400
1 x een merk wat niet op het plaatje staat.Maar ook DDR-400.
ATi Radeon 9800 Pro
Ik heb ook op de forums gezocht. En natuurlijk op internet. Maar ik heb dit geval nog niet gezien.
Harstikke bedankt als iemand het antwoord weet.
Greetz Xistence