Ik heb na tig pogingen tot installatie ivm driverproblemen eindelijk winxp pro werkend, maar nu staat er een aantal mappen op mijn d: schijf (winxp draait op c: en de overige software staat op d: ) met lugubere namen als 599c29a97782c92a113f566b804ff295. Deze mappen bevatten bestanden voor SP1. Ik heb SP2 geinstalleerd (niet SP1!).
Ik heb alle rechten (admin inlog) maar kan deze mappen niet verwijderen!
Ook weet ik niet wat de oorzaak van dit probleem is, dus ik heb niets met de search kunnen vinden waarmee het wel zou kunnen lukken.
Als iemand de oplossing weet (ik heb alle rechten aan mezelf toegekend, en zet "read only" uit bij de mappen en alle submappen), of een link heeft naar een topic waar dit in staat uitgelegd (kon ik dus niet vinden in de search!), dan heel veel dank!
Ik heb alle rechten (admin inlog) maar kan deze mappen niet verwijderen!
Ook weet ik niet wat de oorzaak van dit probleem is, dus ik heb niets met de search kunnen vinden waarmee het wel zou kunnen lukken.
Als iemand de oplossing weet (ik heb alle rechten aan mezelf toegekend, en zet "read only" uit bij de mappen en alle submappen), of een link heeft naar een topic waar dit in staat uitgelegd (kon ik dus niet vinden in de search!), dan heel veel dank!
[ Voor 3% gewijzigd door C3La op 08-06-2005 20:36 ]