Toon posts:

Wat is het snelst ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel om mijn systeem weg te doen en over te schakelen naar een ander systeem. Nu denk ik enkel dat mijn andere systeem trager zou kunnen zijn. Helpen jullie mij ?

Mijn systeem nu :
Abit digidice
2.6 Ghz @ 3.3 Ghz FSB 251, dual DDr 2*256 pc 3200
windows XP
No graka

Misshien toekomstig systeem :
Biostar ideq 210P
AMD 64 3000+@ 2200 Mhz skt 754, DDr 2*256 pc3200
windows XP
simpel abit 9250 se graka'tje

Verwijderd

Topicstarter
Owja bedankt ;)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Reply voor een ander topic? Zo niet, wat bedoeld je nou precies?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je huidige systeem nog stabiel draait, zou ik 'm gewoon houden. Je gaat er echt weinig op vooruit.

Gebruik je nu nog een on-board videokaart? Die 9250se is mischien een paar frames sneller, je gaat er niet hard op vooruit. :)

Hier past jouw vraag trouwens beter: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 10

[ Voor 19% gewijzigd door PD2JK op 08-06-2005 20:00 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:02
toekomstig systeem heeft iig een graphics card, zie je wat meer :p

Maar als je nu op 3.3GHz zit zal ik voorlopig even fijn wachten met iets nieuws.... dingen veranderen om een paar MHz heeft echt geen nut. Ik zit zelf nog fijn op 2GHz en ga pas over een jaar weer eens kijken denk :).

Menthix.net | Contact Me

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Qua videoperformance scheelt het inderdaad niet veel.
Qua processorkracht, de enige reden om de upgrade te nemen zou zijn dat je proc dan 64bit is, en je dus iets langer met je systeem kan doen (met het oog op ontwikkelingen in 64bit software).
Als je echt wilt upgraden, zou ik als ik de TS was, voor een 939 proc gaan (die dus ook Dual channel is, en meer in het high-end segment van de AMD roadmap zit), en een PCI-Express videokaart.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46
Nou, wat dacht je van wat GoT-search en google werk? :P

Serieus, een topic als deze is toch ietwat te makkelijk geopend hier op GoT, zie o.a. de stickies/FAQ :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.