Ik heb pas geleden een nieuwe 6800 GT gekregen, nadat de vorige zware artifacts toonde en te heet was. Maar in een keer heb ik vandaag met de nieuwe Aopen 6800 GT weer artifacts. Terwijl de kaart niet eens heet word.
Nu voel ik me echt radeloos. Want ik weet niet waarom hij artifacts geeft. Ik heb al bij de vorige kaart die kapot was, paar keer windows geformatteerd. Maar mijn nieuwe Aopen 6800 GT is maar een 3 weken ofzo oud.
Ik voel me echt zwaar klote. Omdat ik nu helemaal niet meer weet waar het aan ligt. Maar de vga kaart, deed in het begin al raar. Zijn geheugen draaide maar op 900 mhz
, terwijl het natuurlijk 1000 mhz moet zijn. Zou iemand mij kunnen helpen? En waaraan zou het kunnen liggen? Ik kan mijn vga kaart nergens meer testen:(
/EDIT: Het zijn kleuren artifacts, dus het ligt mogelijk aan het geheugen. Bij mijn vorige kaart kreeg ik ook al kleuren artifacts, en mogelijk lag het ook aan geheugen!
Specs:
P4 3,2E
asus p4c800 Deluxe
Aopen 6800 GT
400 watt voeding van zalman
2 x 512 mb geheugen van twinmos.
Nu voel ik me echt radeloos. Want ik weet niet waarom hij artifacts geeft. Ik heb al bij de vorige kaart die kapot was, paar keer windows geformatteerd. Maar mijn nieuwe Aopen 6800 GT is maar een 3 weken ofzo oud.
Ik voel me echt zwaar klote. Omdat ik nu helemaal niet meer weet waar het aan ligt. Maar de vga kaart, deed in het begin al raar. Zijn geheugen draaide maar op 900 mhz
/EDIT: Het zijn kleuren artifacts, dus het ligt mogelijk aan het geheugen. Bij mijn vorige kaart kreeg ik ook al kleuren artifacts, en mogelijk lag het ook aan geheugen!
Specs:
P4 3,2E
asus p4c800 Deluxe
Aopen 6800 GT
400 watt voeding van zalman
2 x 512 mb geheugen van twinmos.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 18:54 . Reden: iets erbij zetten ]