[PC] World of Warcraft patch probleem

Pagina: 1
Acties:

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11 01:52

Iavak

no savegame

Topicstarter
Hoi, mensen

Omdat mijn vraag in Het Grote World Of Warcraft XX topic telkens overschaduwd wordt door andere posts die over de gameplay gaan heb ik toch maar besloten een eigen topic te openen.

De titel zeg het al. Ik heb (altijd) problemen met de patches van dit spel. Telkens als er een nieuw patch uitkomt moet ik het spel weer opnieuw installeren om de patch eroverheen te gooien. Dit moet gedaan worden omdat ik het bericht krijg van 'version mismatch' 'could not patch WoW.exe'.

Tot op heden pikte ik het gewoon, en installeerde dus het spel gewoon opnieuw. Ik kreeg dan van blizzard download altijd de volledige patch van 100+mb die het spel patch naar de nieuwste versie.

Maar bij de meest recente patch (1.50), heb ik een probleem. Er is geen volledige 1.50 patch.
Na een volledig install van het spel, krijg ik van de downloader de volledige 1.40 patch, die heb ik dan ook gedownload, en geinstalleerd. Vervolgens krijg ik dan weer een volgende update, de 1.42 naar 1.50 patch, een hier is dus weer een 'version mismatch error' ontstaan.

Ik kan het spel dus hierdoor niet meer spelen.
Weet iemand hier misschien raad mee?

Verwijderd

misschien moet je je tot de wow community wijden. De WOW site is half down, volgens mij gingen veele Wow spelers boos na de blizzard site, maar hun servers trekken dat niet echt hehe.

Ik durf het niet te zeggen, ben helaas geen wow speler.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou ik heb tot nu toe bij geen enkele patch problemen gehad . ...

Maar ik denk toch echt dat je op het forum van blizz "Technical Support" meer succes zult hebben dan hier.

Zoiezo denk ik ook dat het in Spielerij problemen thuis hoort en niet hier ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Muppet op 08-06-2005 19:21 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Dit is een technische vraag, dus krijgt het een schop richting -> Spielerij - Problemen & Vragen

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11 01:52

Iavak

no savegame

Topicstarter
Aah ok, sorry voor het verkeerd plaatsen.

ff update, hij doet het ineens :*)

Maar ik zal ff kijken op het WoW forum wat er aan de hand was.

Tnx guy.s
Pagina: 1