Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ff een kort vraagje. Ik heb net deze besteld en vandaag binnen gekregen. Nu zat er geen ' cradle' bij (zo'n houder waarin je 'm oplaad, aansluit op pc en met audio-uitgang) , maar ik durf bijna te wedden dat op de website van mp3man.nl stond dat ie er wel bij zat. WOnderbaarlijk genoeg kan ik het nu nergens terugvinden op de website (misschien is het weggehaald ..?) ... Weet iemand hier meer van ? Bij bijv. mp3spelers.nl wordt ie er wel bij geleverd (en dat staat ook op de site).

Groet,

Mike

p.s. 'k ga morgen wel bellen maar ben nu ff gefrustreerd :P

Verwijderd

joho

exact zelfde situatie, maar denk dat we in de war zijn met mp3cdspelers.nl :)

Hou me op de hoogte, heb 'm ook vandaag binnen gekregen :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoort die cradle er niet standaard bij?
In dat geval is het nogal vreemd, en kun je de oplossing bij Mp3man.nl vinden, en niet hier, lijkt me.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Bij mijn M3L die ik besteld heb bij mp3 man kreeg ik hem er gewoon bij!
Maar bij de M3 weet ik niet hoe en/of wat!
Dus kijk even op hun site wat ze vermelden of mail ze even!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik durf met bijna 100% zekerheid te zeggen dat er, voordat ik 'm nog besteld had, op de website duidelijk en vetgedrukt in de beschrijving stond dat (speciaal bij) mp3man er een cradle werd bijgeleverd. Ik dacht toen nog van 'waarom zetten ze er speciaal bij?' want het leek me vanzelf sprekend dat ie erbij zat, 1 van de redenen waarom ik 'm ook bij hen had besteld..

Zoals eerder aangegeven ga ik ze morgen ook bellen, maar ik wilde toch ff toetsen of de situatie hier bekend was, bij deze ;-)

@jortdevries: ik ben niet in de war met mp3(cd)spelers.nl, kijk maar naar de prijs :o

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 19:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:38:
Nou, ik durf met bijna 100% zekerheid te zeggen dat er, voordat ik 'm nog besteld had, op de website duidelijk en vetgedrukt in de beschrijving stond dat (speciaal bij) mp3man er een cradle werd bijgeleverd. Ik dacht toen nog van 'waarom zetten ze er speciaal bij?' want het leek me vanzelf sprekend dat ie erbij zat, 1 van de redenen waarom ik 'm ook bij hen had besteld..

Zoals eerder aangegeven ga ik ze morgen ook bellen, maar ik wilde toch ff toetsen of de situatie hier bekend was, bij deze ;-)

@jortdevries: ik ben niet in de war met mp3(cd)spelers.nl, kijk maar naar de prijs :o
Ja dat dacht ik ook hoor :)

Daarom hoor ik ook graag wat ze zeggen tegen je, heb 'm vrijdag besteld, jij?

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:11
Was er dan ook een plaatsje in de doos waar dat ding precies in zou passen, want volgens mij hoort dat gewoon standaard bij het pakket. Als dat er niet bij zou zitten, zou dat dus betekenen dat ze het bij de winkel eruit gehaald hebben. Of er is een andere versie te koop tegenwoordig, zonder cradle...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:50:
[...]

Ja dat dacht ik ook hoor :)

Daarom hoor ik ook graag wat ze zeggen tegen je, heb 'm vrijdag besteld, jij?
Op de nacht van donderdag op vrijdag, eigenlijk dus ook vrijdag.

@SneakyViper. Er is plek zat in die doos voor een cradle :D Maar ik weet niet of ie nou in een bepaalde vorm zou passen. Nu zat daar een kabeltje opgerold, maar voor hetzelfde geld zat daar eerst een cradle (weet dus niet hoe groot ie zou moeten zijn ...).

Er staat overigens in de manual dat de cradle 'optional' is... maar toch vreemde zaak... want als je de tekst leest van de cradle bij accessoires (op mp3man.nl), lees je zoiets als 'ben je je cradle kwijt geraakt? Of een tweede cradle nodig voor op zolder?' ... dat wekt toch een beetje argwaan :9

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

De cradle is ook eigenlijk een optie, maar iedere distributeur bepaald wat hij meelevert. En de Nederlandse heeft dus besloten om de cradle erbij te doen. Tot voor kort dan, kennelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Helaas pindakaas ... bij de m3 wordt ie wel standaard geleverd, bij de m3L niet :?

Verwijderd

ik heb even gevraagd bij mp3spelers.nl ...daar wordt AB en dockingstation gewoon standaard geleverd, zowel bij m3 als de m3L, was altijd zo geweest...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:44:
ik heb even gevraagd bij mp3spelers.nl ...daar wordt AB en dockingstation gewoon standaard geleverd, zowel bij m3 als de m3L, was altijd zo geweest...
Niet bij mp3man.nl dus :(

Verwijderd

das vreemd....grijs import zeker.....

Verwijderd

tja hij is wel voor 279 ipv 339 te koop, 19 euro kost die cradle, reken maar uit je winst ;)

Niet noodzakelijk lijkt mij, kan er wel mee leven voor dat prijsverschil!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:14:
tja hij is wel voor 279 ipv 339 te koop, 19 euro kost die cradle, reken maar uit je winst ;)

Niet noodzakelijk lijkt mij, kan er wel mee leven voor dat prijsverschil!
Uiteraard ... 'k heb er inmiddels toch maar 1 besteld :D Maar het gaat me ook meer om het idee ... het is toch een soort misleiding, speciaal voor de knieperige Nederlander bedoeld waarschijnlijk :P

Verwijderd

Omdat ik de speler ook daar wilde bestellen, vroeg ik me ook af waarom de cradle er niet bij stond.
Volgens mij wordt die idd in NL er gratis bijgeleverd.( alhoewel op de site van iaudio er als 'optional'bij staaT)
Ik heb gebeld vandaag met MP3man en het schijnt dat ie bij sommige partijen niet erbij geleverd wordt
Maaarrr!!
ze melden me dat in dat geval ie gratis nageleverd wordt (!)
Ik vind dit echter wel een vaag verhaal.
Welke rechten heb je als ie niet mee of nageleverd wordt?
Immers staat ie zoals je meldde inderdaad niet opde site als meegeleverdde accesoire.
Zoek dit es uit en laat me aub even weten hoe dat verder verloopt als je wilt
dank
Verder iemand anders iets zinnigs te zeggen hierover?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:31:
............
Immers staat ie zoals je meldde inderdaad niet opde site als meegeleverdde accesoire.
Zoek dit es uit en laat me aub even weten hoe dat verder verloopt als je wilt
dank
Verder iemand anders iets zinnigs te zeggen hierover?
check mp3man.nl ... M3 wel cradle, M3L niet ... op mobileplaza.nl is de m3L incl. cradle te koop voor een tientje meer ;)

Verwijderd

En anders is het altijd fijn dat je alles wat je koopt via internet binnen 8 dagen zonder reden terug mag sturen. O+

Verwijderd

check mp3man.nl ... M3 wel cradle, M3L niet ...
nee, hoor bij beide niet
m3; http://www.mp3man.nl/vragen/11759/0
m3l: http://www.mp3man.nl/vragen/12050/0
op mobileplaza.nl is de m3L incl. cradle te koop voor een tientje meer
Yep! goede tip!

Iemand ervaringen met deze winkel trouwens?
Pagina: 1