Zagen ?!? waarmee ?!?

Pagina: 1
Acties:

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
Uhhh ben een putertje aan het molesteren op dit moment geloof ik. Ik probeer netjes te zegne maar lukt nog niet helemaal... Wat gebruiken jullie hiervoor ?!? PC'tje komen 12 ULTRA WIDE 2 SCSI schijven in dus wilt wel leuk uit laten zien !!!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wat moet je zagen ? een blowhole of een gat waar 12 :D Harddisks in moeten passen ?

ik gebruik zelf altijd mijn dremel en dat werkt fantastisch.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Daniel304
Wil er zo'n leuk plexy glas raampje in zetten (desktop case) dus aan de bovenkant.. Aan de zijkant 2 of 3 blow holes waar fans komen die direct tegen de schijven blazen (kleine kast veel warmte !!!) Wordt nog een leuk projectje !!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Hoeveel Gig komt er in te zitten?
of moet ik meer richting de terabyte gaan? *D

Niet?
[Specs]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:40
Euh, sorry hoor, maar hoe wil je 12 (TWAALF!!!!) harde schijven in een DESKTOP kwijt ? :o

En dan nog, met een raampje aan de voorkant zie je alleen 12 zwarte rechthoekjes, dat zijn de harde schijven... Door een raampje in de zijkant zie je tenminste nog wat meer :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
12 ULTRA WIDE 2 SCSI

in een DESKTOP kast ??

wazig..

maar ik gebruik altijd een decoupeerzaag met een fijngetand ijzerzaagje erin voor mijn casemods.. werkt perfect.

Have a wheelie good weekend!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
idd.. decoupeerzaag met fijn zaagje.. als je die niet hebt: met een grof zaagje, of desnoods een houtzaagje gaat het ook wel, gewoon goed voorzichtig doen (langzaam zagen)

en draag en bril of zoiets! ik gebruik altijd een motorhelm, want ik heb iets te vaak wat metaalsplinters in mn ogen gehad en dat is niet echt prettig..

• Daniel304
Ik haal de voeding uit de kast en plaats er een andere in normaal lag deze voeding waar nog een hardeschijf onderhing de nieuwe wordt staand !!.. dan blijft er naast het moederboord (tussen de voorkant van de kast en de voeding plek over voor 12 schijven... Die rechtop staan !! Het raam komt voor een gedeelte boven die schijven Maar voor het grootste gedeelte boven het Moederboord wat er aardig uit gaat zien !!! ;)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

12 scsi schijven die tegenelkaar aan staan? Burn, baby, burn!!

• Daniel304
daarom ook zoiets als dit
Tussen de schijven genoeg ruimte voor een leuke AirFlow !!!
('V'=voeding, '=====' =2 SCSI schijven)
VVVVVVV
===== Fan1 <-
===== Fan1 <-
===== Fan2 <-
===== Fan2 <-
===== Fan3 <-
===== Fan3 <-

• Daniel304
En uhhh.. denk nou niet dat het een terabyte server wordt... er komen 11x2.1GB en 1x 8.6Gb in te zitten !!! het is gewoon voor het leuke uiteraard !!

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
koop dan gewoon 2 100 gig hd's of iets in die grote

12 hd's, sjeez :Y)

-

• Daniel304
Ik heb deze HD's uit een oude AS/400 gesloopt (Alles behalve die schijven wilde ze terug !!! Ik heb er in totaal 11, en geen wordt gebruikt en staan nu te verstoffen in de kast... We hebben een diamond Fireport 40 Dual en 1 8.6Gb schijf die wel gebruikt worden in onze server.. Die gaan eruit en komen in de nieuwe kast te zitten !!!
Eerste ervaring met Case modden is wel grappig !!! En uitdaging om al die warmte weg te krijgen zo straks :)

Verwijderd

Gewoon decouperzaag gebruiken met fijne tanding Afbeeldingslocatie: http://www.clanintern.com/extern/smile/prost.gif

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 10:11
waarom koop je niet gewoon een raid controllertje .... CONTROLLER, dan kun je vette snelheden verwachten :)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

[mierenneukermode]

Met een Zaag |:(

[/mierenneukermode]

>:)
Pagina: 1