Toon posts:

Ipod harde schijfje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Is het normaal dat je je ipodharde schijf hoort ? soms maakt die zo een pieptoontje (alleen als ie in de stekker zit en ik wil een nummer zoeken en afspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan_va
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
dat is niet de harde schijf hoor, ik denk eerder dat het een geluidje is wanneer je hem in je docking station plugt....of komt het iedere keer voor wanneer je zoekt?
ik moet al men oor tegen men mini leggen om iets te kunnen horen/voelen van de harde schijf....

hoe oud is ie?
gebruik je hem veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
ja, bij me is het ook

[ Voor 83% gewijzigd door Tofu op 08-06-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Die kun je inderdaad horen, maar als er een beetje omgevingsgeluid is hoor je t al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk hoor je hem, het is een Microdrive (mini hd) die draait en dan hoor je m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Photo 30G en heb de harde schijf nog nooit gehoord behalve toen ik tijdens het zoeken de iPod tegen mijn oor hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Bedoel je nu dat je de schijf door je headphones hoort, of het geratel van de schijf zelf :?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik hoor de mijne ook hoor, gewoon het geluid van 'n electromotortje. Alleen 's nachts ook, overdag is 't al te lawaaiig.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 07:15
Als het alleen is wanneer hij in het stopcontact zit is, dan hoor je je geschakelde voeding. Bij het zoeken moeten de koppen bewegen van de HDD, dus zijn er stroompieken, en zal de spoel in de geschakelde voeding (neiging hebben om te) piepen. Daar kan je niet veel aan doen

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik als ik hem naast men oor leg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik hoor de mijn (mini G1) ook als hij start en soms tijdens het zoeken ook. En als ik sync wordt hij ook nog eens warm maar niet te warm ook.
Pagina: 1