je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
is het niet zo omdat ze geen toegang hebben tot de lokale schijven? en jij als admin wel?
nee, heb daar ook al naar gekeken. de toegang tot lokale schijven wordt op driveletter geblokkeerd. vanaf de pc rechtstreeks naar het IPadres levert een inlogscherm op, denk nogmaals dat die geblokkeerd wordt
je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
zijn de beide machines wel lid van 1 domain? anders krijg je inderdaad een inlogscherm voor je kiezen omdat je met de verkeerde credentials aankomt op jou netwerkresources.
Dit komt door de instellingen in je group policy, als je veel uit zet krijg je dit effectzakonski schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:56:Wanneer de gebruiker in zijn adresbalk \\ipadres intypt, dan verschijnt er een melding dat daarvoor geen rechten zijn
Jij hebt neem ik aan niet zo'n stricte policy? Post anders ook even de output van gpresult.Wanneer ik het vanaf mijn werkstation probeer, is het geen probleem.
[ Voor 23% gewijzigd door leon1e op 08-06-2005 20:17 ]