Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Dit heb ik ook gehad met eenzelfde SB PCI128 onder Win2000 en WinXP. Creative heeft nooit echt drivers voor die kaart uitgebracht, dus zit je vast aan wat windows meelevert. Er staat dacht ik nog wel een nieuwere driver op Windows Update die je zou kunnen proberen.
Het is dus een driverprobleem, en je doet er helaas niks aan
Of je moet linux gaan gebruiken, daar had ik het probleem niet.
Het is dus een driverprobleem, en je doet er helaas niks aan
Hier stond een dode link.
Ik heb ook een SB PCI128 en heb er ook een klein kraak probleem in. Ik kan dit oplossen door in de volumeregelingen alle onnodige onderdelen te dempen. Het kraken verdween voor het grootste deel met het dempen van de aux. Ik weet niet of dit jouw probleem oplost, maar ik dacht ik zeg het maar even.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Nee is niet opgelost, kraakt gewoon door..
Ook heb ik een andere PCI slot geprobeert, maar dit haalt ook niets uit. Er zijn dus niet echt drivers voor gemaakt om hem onder WindowsXP te laten werken zonder gekraar ed.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED