Ik zoek een videokaart met dual display support (wat ze tegenwoordig allemaal hebben, OK)
Alleen moet ik dan 1 v/d schermen 90 graden kunnen roteren.
Nou zit die rotatie optie in veel kaarten (Matrox, Intel) maar is het meestal niet mogelijk om slechts 1 v/d 2 schermen te roteren.
Ik wil dus het main scherm gewoon laten staan, en het beeld v/d 2e monitor 90 graden kantelen.
Op het web wordt ik weinig wijzer, volgens de Matrox site ondersteunen alleen hun MMS modellen dit.
Helaas beginnen die pas bij 450 Euro, beetje overdreven.
Weet iemand welke kaarten dit nog meer ondersteunen?
Ik zal 2 keer analog TFT gebruiken, maar DVI uitgangen zijn ook geen bezwaar.
Het is voor documentverwerking, dus de graphische performance is niet zo belangrijk, de prijs in zekere mate wel...
Alleen moet ik dan 1 v/d schermen 90 graden kunnen roteren.
Nou zit die rotatie optie in veel kaarten (Matrox, Intel) maar is het meestal niet mogelijk om slechts 1 v/d 2 schermen te roteren.
Ik wil dus het main scherm gewoon laten staan, en het beeld v/d 2e monitor 90 graden kantelen.
Op het web wordt ik weinig wijzer, volgens de Matrox site ondersteunen alleen hun MMS modellen dit.
Helaas beginnen die pas bij 450 Euro, beetje overdreven.
Weet iemand welke kaarten dit nog meer ondersteunen?
Ik zal 2 keer analog TFT gebruiken, maar DVI uitgangen zijn ook geen bezwaar.
Het is voor documentverwerking, dus de graphische performance is niet zo belangrijk, de prijs in zekere mate wel...
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -