Toon posts:

ophogen hi abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2 jarig Hi € 15 abonnement.
Nou is er 1 jaar verstreken en bij elke rekening zit ik er minimaal € 10 overheen.
Nou wil ik hem ophogen naar € 25 abonnement en vraag me af of er ergens aanbiedingen of acties zijn van kortingen of cashbacks ofzo?

Ik ben naar een aantal winkels gegaan maar daar zeiden ze dat het wel zo kon zijn, maar dat hun geen actie hadden daarvoor.
Op internet is ook weinig te vinden via google. En ook op de Hi site staat niks vermeld.
Ik neem aan dat dit niet zal zijn, maar zal zeer balen al blijkt dat na het ophogen dus wel te zijn.
Weet iemand hier meer vanaf?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
je kunt op de hi site via regel het zelf gewoon een formulier invullen voor verhoging

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 21:56
Je kunt gewoon elke verlenging gebruiken die op de sites staan. Zover ik weet mag je Hi contracten nl. alweer verlengen als er de helft van het contract verstreken is.

Verwijderd

lammetor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:17:
Je kunt gewoon elke verlenging gebruiken die op de sites staan. Zover ik weet mag je Hi contracten nl. alweer verlengen als er de helft van het contract verstreken is.
Klopt volgens mij: met in acht neming dat een abonnement of verlenging minimaal 9 maanden oud moet zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 17:36 ]

• harryslinger
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:33:
[...]

Klopt volgens mij: met in acht neming dat een abonnement of verlenging minimaal 9 maanden oud moet zijn...
waar haal jij dat vandaan?

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-02 14:28

Nobby

Nuts!

Verlengen:

* je betaalt geen entreekosten
* heb je nu een éénjarig abonnement? Dan moeten er negen maanden van de looptijd van je huidige contract verstreken zijn
* heb je nu een tweejarig abonnement? Dan moeten er 21 maanden van de looptijd van je huidige contract heen zijn
* de looptijd van je nieuwe Hi abonnement telt bij die van je huidige op

Hi abonnement wijzigen

* je kunt altijd gratis overstappen naar een duurder Hi abonnement
* na de eerste 6 maanden kun je overstappen op een goedkoper abonnement. Per half jaar kun je maar 1 maal wisselen van abonnement en alleen kiezen voor het abonnement dat in prijs direct onder je huidige abonnement komt
* overstappen naar een lager abonnement kost EUR 20,23
* het verwerken van de wijziging duurt twee werkdagen

Kun je gewoon vinden op de http://www.hi.nl site B)

[ Voor 5% gewijzigd door Nobby op 08-06-2005 17:42 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• harryslinger
bij het formulier zelf staat namelijk dit:

je kunt altijd gratis overstappen naar een duurder Hi abonnement
na de eerste 6 maanden kun je overstappen op een goedkoper abonnement. Per half jaar kun je maar 1 maal wisselen van abonnement en alleen kiezen voor het abonnement dat in prijs direct onder je huidige abonnement komt
overstappen naar een lager abonnement kost EUR 20,23
het verwerken van de wijziging duurt twee werkdagen

dus volgens mij kun je zo ophogen na een half jaar

[ Voor 6% gewijzigd door harryslinger op 08-06-2005 17:48 ]

Pagina: 1