Toon posts:

Wat is sneller?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is sneller:

Celeron 500 (7,5 x 66) op Asus P2L97-s
of
Celeron 300a @ 450 (4,5x100) op Asus P2B-F

ik moet namelijk 1 van de systemen afstaan. :(
Ik zou natuurlijk ook de 500 op de P2B-F kunnen zetten, maar ik weet niet tot hoever die gaat.

Wie verhelderd et hieroo

Groet Beerke

Verwijderd

Ik zou die 500 op die Asus P2B-F zetten (die heeft neem ik aan ook gewoon 100MHz geheugen), en de rest verkopen.

Mzzls
The dude

Verwijderd

1 woord : BenchMark ;)

Verwijderd

Bij de 300a@450 draait het gehele systeem op een FSB van 100 MHz. Bij de 500 draait het hele systeem op een FSB van 66.

Ik vermoed dus dat de 300a@450 sneller draait. En omdat de P2L97 een LX chipset gebruikt (max. FSB van 66 MHz) zou ik die als eerste weggooien want daar kun je geen 100 MHz FSB CPU's op prikken.

Verwijderd

Ik ben het volledig eens met flippo dealer, benchmarken die zooi...
Die Celeron 500 is perfect over te klokken, leuk coolertje erop ofzo en je zet hem op 100mhz op dat 100mhz mobo...756mhz Celeron heb je dan :) misschien wat overdreven, probeer anders eens 80mhz o.i.d

:) :) :) :) :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
750 MHz met een Celeron 500?? No way...misschien als je er vloeibare stikstof op gooit ofzo... :)

Die Celeron 500 is zeker weten sneller, FSB maakt weinig uit, tenzij je veel met grote memory transfers gaat klooien (photoshop enzo)

Bij normaal gebruik en met games zal je het never nooit merken.

Ik zou die P2BF en die Celeron 500 combineren. BX chipset is altijd beter dan LX chipset. Probeer het eens op 83 MHz FSB ofzo (622 MHz :))
Kijk voor de lol ook eens hoever je die Celeron 500 kunt opjagen op het LX bord. 83 MHz FSB moet met een LX chipset ook gewoon kunnen.

Verwijderd

:(
:)
(:

Verwijderd

TheBomb > get a life en ga ergens anders speulen... :(

ff back to th3 topic... Ik zou gewoon ff de celly 500 op de p2b-f prikken en daarmeej rotzooien... je zal m niet op 100Mhz fsb krijgen. tenminste ik ken niemand die zn 500 op 7honderdzoveel heeft gekregen

Verwijderd

Waar kan je een life kopen :p

Maar ik zou ook 500 op P2B-F nemen...

Gewoon vanwege de BX-chipset.....
En een celeron 333 op 500 is sneller dan een "gewone" 5honderdter

Stond in de Compjoeter Totaal van een paar maanden terug
Pagina: 1