Ik heb het volgende XML document:
en dan bij elk hoofdstuk weer anders (dus logischerwijs niet altijd een <lijst> op dezelfde plek zeg maar).
Hoe zorg ik nou met XSLT ervoor dat een lijst op dezelfde plek blijft staan? Als ik:
doe, dan komt de lijst dus eronder te staan.. Ik dacht ook al aan <xsl:for-each> maar dat schiet volgens mij ook niet op..
Kan iemand mij helpen? thx
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <hoofdstuk> <substuk> <titel>Mooie titel</titel> <para>Blablabla</para> <para>Nog meer geblaat</para> <lijst> <item>Item 1 van een lijst</item> <item>Item 2 van een lijst</item> </lijst> <para>Nog meer para</para> </substuk> </hoofdstuk> |
en dan bij elk hoofdstuk weer anders (dus logischerwijs niet altijd een <lijst> op dezelfde plek zeg maar).
Hoe zorg ik nou met XSLT ervoor dat een lijst op dezelfde plek blijft staan? Als ik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <xsl:template match="para"> <p>...paracontent...</p> </xsl:template> <xsl:template match="lijst"> <p>...lijst...</p> </xsl:template> |
doe, dan komt de lijst dus eronder te staan.. Ik dacht ook al aan <xsl:for-each> maar dat schiet volgens mij ook niet op..
[ Voor 17% gewijzigd door DanceTrend op 08-06-2005 15:52 ]