Ik kan nu niet meer naar ftp-servers uploaden... Het blijft steken tot 8KB en dan gaat hij gewoon niet verder uploaden, en de upspeed gaat lekker omlaag tot 0...
Ook bestanden KLEINER dan 8KB worden niet geupload, er staat wel dat t 100% klaar is, maar hij rondt niet af... Ik kan echter wel inloggen
...
't Meest vreemde is dat ik wél naar mijn FTP-server kan uploaden (een serverbak ergens in de zolder), maar niet de "internet-ftp-servers"...
Dit gebeurt na een reinstall van me PC.. Windows XP SP2, voorheen had ik geen SP2... Moet ik wat instellen in me stomme kutte windhoos Windows SP2 firewall? Heb ook de SP2 firewall uitgeschakeld, zonder resultaat. Ik begrijp er niets van...
Ik heb een draadloze verbinding, maar daar kan het toch niet aan liggen...
Ik heb al gezocht naar GOT-topics, voorbeeld:
Uploaden naar FTP-server lukt niet.
Het hielp niet..
Laterz,
BigBear.
Ook bestanden KLEINER dan 8KB worden niet geupload, er staat wel dat t 100% klaar is, maar hij rondt niet af... Ik kan echter wel inloggen
't Meest vreemde is dat ik wél naar mijn FTP-server kan uploaden (een serverbak ergens in de zolder), maar niet de "internet-ftp-servers"...
Dit gebeurt na een reinstall van me PC.. Windows XP SP2, voorheen had ik geen SP2... Moet ik wat instellen in me stomme kutte windhoos Windows SP2 firewall? Heb ook de SP2 firewall uitgeschakeld, zonder resultaat. Ik begrijp er niets van...
Ik heb een draadloze verbinding, maar daar kan het toch niet aan liggen...
Ik heb al gezocht naar GOT-topics, voorbeeld:
Uploaden naar FTP-server lukt niet.
Het hielp niet..
Laterz,
BigBear.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 19:59 ]