Toon posts:

Document overschreven van memory stick naar harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een gigantische fout gemaakt!

Ben met mijn scriptie bezig en heb nu een oud word document gesaved (met dezelfde naam) over die waar ik mee bezig was. Ik dacht even een backup maken van de stick naar de computer...(het had dus andersom moeten gebeuren...) Resultaat is dat ik ongeveer 10 pagina's goede tekst kwijt ben!!

Is dit nog te herstellen??

Verwijderd

Dit is volgens mij niet echt een vraag over windows, maar meer in de richting van Word.

Volgens mij heeft Word in ieder geval geen recovery functie dus enigste oplossing is opnieuw typen!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-03 07:31

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:52:
Dit is volgens mij niet echt een vraag over windows, maar meer in de richting van Word.

Volgens mij heeft Word in ieder geval geen recovery functie dus enigste oplossing is opnieuw typen!
volgens mij maakt word een backupje.. je moet ff de hidden files tevoorschijn toveren.. in beide mappen.. en in je TEMP van windows zitten ook ~~word files met je laatste versies.. gewoon ff alles openen dus en de juiste er uit halen

You are NIJL-ed!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:52:

Dat vind ik wel een beetje erg krap door de bocht.

Dit soort dingen zijn, afhankelijk hoe veel ruimte er nog was op die usbkey, meestal nog wel te herstellen. Files worden meestal niet direct helemaal fysiek overschreven, maar er wordt een nieuwe referentie in de bestands tabel gezet. Probeer eens met Smart Recovery wat je er nog mee terug kan krijgen. Wat je nu iig niet moet doen is nog naar die key schrijven, want dan wordt de kans op het kunnen recoveren van je data alleen maar kleiner.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eventjes in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ naar Data Recovery utilities :)