hallo
ik heb een probleem ..
ik wilde vandeweek graag wat poorten openen van mijn router. . om een server tekunnen hosten in mohaa
nu lukt dat niet omdat mijn router maar maximaal 12 NAT poorten kan openen
..
als ik erdan een wil openen krijg ik in beeld de volgende melding > Table is full
ik eb de handleiding doorgekeken , maar daar wordt ik niks wijzer uit .. de 12 poorten die nu open staan zijn nodig , dus kan ook geen poorten meer verwijderen ..
nu heb ik al geprobeerd het NAT op disabled te zetten . . maar kwam erop uit dat mijn internet niet meer werkte
mijn router is een eminemt 4100 A
heeft iemand ervaring met dit probleem .. en is het probleem te verhelpen ?
ik wil namelijk graag Age of empires The conqueros spelen .. wat nu niet mogelijk is..
en wil graag een medal of honour server hosten .. wat nu ook niet mogelijk is
ik ben niet echt een expert in routers ..
in afwachting van u reactie
Goofy^
ik heb een probleem ..
ik wilde vandeweek graag wat poorten openen van mijn router. . om een server tekunnen hosten in mohaa
nu lukt dat niet omdat mijn router maar maximaal 12 NAT poorten kan openen
als ik erdan een wil openen krijg ik in beeld de volgende melding > Table is full
ik eb de handleiding doorgekeken , maar daar wordt ik niks wijzer uit .. de 12 poorten die nu open staan zijn nodig , dus kan ook geen poorten meer verwijderen ..
nu heb ik al geprobeerd het NAT op disabled te zetten . . maar kwam erop uit dat mijn internet niet meer werkte
mijn router is een eminemt 4100 A
heeft iemand ervaring met dit probleem .. en is het probleem te verhelpen ?
ik wil namelijk graag Age of empires The conqueros spelen .. wat nu niet mogelijk is..
en wil graag een medal of honour server hosten .. wat nu ook niet mogelijk is
ik ben niet echt een expert in routers ..
in afwachting van u reactie
Goofy^
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje