Het leek me een mooi effect om het bedrijfslogo, wat bij aanvang van de presentatie groot in het midden van de sheet staat met daarbij de titel van de presentatie, bij het overgaan naar de tweede sheet (de inhoud van de presentatie) verkleind naar de hoek te sturen. Dit dus:

Nu zitten er in Powerpoint een heleboel mooie effecten, maar die zijn allemaal echt te kitcherig voor woorden
Tenminste, de meeste zou ik echt heel ver weg willen houden van een mooie presentatie.. maar dat terzijde.
Ik kan een bewegingspad opgeven, maar daarbij kan ik niet tegelijkertijd het logo verkleinen. Er zijn 1000-en-1 manier om een logo te laten vervagen, maar dat wil ik ook weer niet. Bestaat er uberhaupt een effect voor iets simpels als dit? Ik heb het namelijk wel eerder in presentaties gezien.

Nu zitten er in Powerpoint een heleboel mooie effecten, maar die zijn allemaal echt te kitcherig voor woorden
Ik kan een bewegingspad opgeven, maar daarbij kan ik niet tegelijkertijd het logo verkleinen. Er zijn 1000-en-1 manier om een logo te laten vervagen, maar dat wil ik ook weer niet. Bestaat er uberhaupt een effect voor iets simpels als dit? Ik heb het namelijk wel eerder in presentaties gezien.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.