Toon posts:

Voeding uit????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer (P3 450 op Asus P3BX440 met Windows ME) in standby zet gaat alles uit behalve de Voeding. Ik heb in het bios Suspend to ram op enable gezet maar de voeding gaat niet uit? Wat kan ik doen?

Verwijderd

Voeding kopen die deze optie ondersteund :)

Verwijderd

Topicstarter
heeft het onder win98 gedaan.

Verwijderd

ik heb het zelf ook, maar ik heb er geen last van want ik laat hem altijd draaien. maar als je hem vaak aan en uit zet lijkt het me vervelend maar zal wel een oplossing voor zijn denk(hoop)ik

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Als ik mijn computer in standby zet gaat alles uit behalve de Voeding.
Ik heb in het bios Suspend to ram op enable gezet.
je ram geheugen heeft iig stroom nodig om die gegevens te bewaren, dus je voeding zal zo nooit uitgaan.
bij een atx voeding gaat de voeding sowiso niet uit. (alleen als je de sterker er uittrekt of de schakelaar achterop de voeding gebruikt).

je bedoelt waarschijnlijk dat de fan van de voeding niet uit gaat ?

zal wel iets fout zijn met power management oid.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry. ja dat bedoel ik ook

Verwijderd

Heb ik nooit last van, want alles zit in een grote stekkerbak met schakelaar en die schakelaar gaat altijd uit. Misschien daar eens aan denken. je hebt ze al voor 4,95. is toch goedkoper dan een voeding. Het enige probleem bij mij is dat als ik de schakelaar weer aan doe de PC ook meteen begint te draaien en naa 4 sec weer uit is. Gaat dus helaas niet automatisch en knopje van de PC moet dus ook nog aan.

Verwijderd

Dat laatste ( na 4 sec weer uitschakelen) kun je in je bios instellen. Daar staat iets van: what to do in case of power-failure:
auto/on/off

Zet hem op ON en je pc start keurig op zodra je het stekkerblok aanschakeld.

Heb ik nl ook...

da-Lynx

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is je voeding niet gewoon te warm dattie daarom je fan laat draaien ?
Pagina: 1