gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Of je moet de images als data op DVD branden zodat je ze later kan mounten met daemon tools.
of meteen mounten met daemon tools en dan 1 op 1 disc copy met Nero waarbij de virtual disc de source is (ipv je 'echte' DVD-rom drive).
Maar er is denk ik verder zat over te vinden toch?
en hoe groot zijn de bestanden dan wel? de meeste images zijn rond de 800 MB maar die passen als je ze brandt op een CD er gewoon op hoor. Probeer maar (komt door blocksize etc)
[ Voor 21% gewijzigd door LuNaTiC op 08-06-2005 12:12 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 57% gewijzigd door under-world op 08-06-2005 12:14 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
en als je echt per se de data op een DVD wil, dan kan dat ook gewoon met Nero. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je DVD selecteerd bij de wizard...
nee, geen ISO's van maken. ISO is een image-bestandsformaat, net zoals MDF/MDS dat is. Je zou kunnen zeggen dat het al ISO's zijn. Het zou dus nogal dubbelopzijn om er een ISO van te makentwit schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:25:
ooh zo oke dan snap ik het, alleen nu nog iso bestandjes van maken. Kan je miss in het kort uitleggen hoe je dat doet met ultraISO? echt harstikke bedankt alvast
[ Voor 45% gewijzigd door LuNaTiC op 08-06-2005 12:28 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
oke, nog even recapituleren.
Je hebt waarschijnlijk:
4 MDF bestanden van rond de 800 MB
4 MDS bestanden die heel klein zijn, verder hetzelfde heten.
Ben je bekend met CUE en BIN bestanden? MDS kun je vergelijken met CUE, MDF met BIN. Het zijn verschillende image-bestandsformaten. MDS/MDF is van het programma Alocohl 120%
Nu kun je het op 3 manieren oplossen:
1) De makkelijkste, elke disc branden met alcohol 120%. Je hoeft in dat programma alleen maar de MDS/MDF te selecteren en hij brandt het op een CD voor je.
2) Je installeert Daemon Tools voorzover je dat niet hebt en je mount elke cd zodat je windows een 'virtuele cd-rom' aanmaakt voor elke disc. Deze virtuele cd-roms kun je dan gebruiken om het in Nero 1 op 1 te kopieren
3) Je wilt het toch liever als data opslaan, het is dan niet speelbaar maar kun je later wel weer mounten met Daemon Tools: Nero gebruiken, kiezen voor een nieuwe DVD compilatie, alles erop slepen en branden zoals je dat met elke data zou doen.
Makkelijker kan ik het echt niet meer uitleggen.
[ Voor 32% gewijzigd door under-world op 08-06-2005 12:53 ]
[ Voor 13% gewijzigd door LuNaTiC op 08-06-2005 12:57 ]
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 08-06-2005 13:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb net FM 2006 gedownload, was een MDF en een MDS file. Ik heb hem gemount op mijn virtuele L: schijf via Daemon tools, maar kan hem nog niet spelen... Iemand suggesties?
Dump Daemon Tools, gebruik Alcohol, stukken beter, nooit gezeuer mee gehad, Daemon tools was wel eens gedoe met images en beveiliging etc, met alcohol nog geen enkele keer problemen gehad.donleone83 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:17:
ENORME KICK:
Ik heb net FM 2006 gedownload, was een MDF en een MDS file. Ik heb hem gemount op mijn virtuele L: schijf via Daemon tools, maar kan hem nog niet spelen... Iemand suggesties?
Hmm vreemd, dan zou de eventuele crack en image goed moeten zijn.
Maar toch, probeer eens Alcohol, wie weet werkt dat wel.
Dan wordt het lastig, andere versie proberen, of iets anders regelen, je kan vast een manier verzinnen om hem aan de praat te krijgendonleone83 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:21:
Probleem is dus dat mijn licentie voor free trial van Alcohol verlopen is...
Aangezien hij gedownload is en dus niet helemaal legaal zal zijn, kan ik maar een optie bedenken;donleone83 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:19:
Hij geeft trouwens aan dat ik de correcte CD-ROM moet invoeren...
je hebt de crack niet correct geinstalleerd. Maar aangezien dit grijs gebied is op GoT en modjes er niet echt blij mee zijn, kan dat hier niet verder besproken worden.
Dus kopen dat spel, of blijven prutsen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Dat is ook precies de reden dat ik niet verder in ga op 'het aan de praat krijgen van Alcohol'.Paitor schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:23:
[...]
Aangezien hij gedownload is en dus niet helemaal legaal zal zijn, kan ik maar een optie bedenken;
je hebt de crack niet correct geinstalleerd. Maar aangezien dit grijs gebied is op GoT en modjes er niet echt blij mee zijn, kan dat hier niet verder besproken worden.
Dus kopen dat spel, of blijven prutsen
Zonder dat je iets officieel koopt heb je ook niet echt recht op ondersteuning als je snapt wat ik bedoel.
[ Voor 11% gewijzigd door Ace op 05-05-2006 01:49 ]
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()