Toon posts:

double side mini-dvd op 1 dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals in de titel te lezen is probeer ik de inhoud van een double-side min-dvd op 1 single-side dvd te branden.....als dit mogelijk is

Ik kan er namelijk niet veel nuttigs over vinden....

Naast het branden zelf is er nog een probleem....de inhoud op de beide kanten is ongeveer hetzelfde...en de mapstructuur is hetzelfde...betekent dit dat het niet te branden is?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:19
Kun je niet domweg de mappen kopieren naar je schijf, en dan de twee mappen mergen... Mocht je dubbele filenames hebben dan rename je ze, of je maakt voor elke side een map aan op je nieuwe DVD

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DVD2one heeft een goede join functie als ik het mijn goed weet te herinneren

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
pakt ie m dan ook in een dvd-speler??

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
ik weet niet wat voor DVD speler je hebt, maar de meeste DVD spelers (die standalone gevallen) kunnen prima overweg met gebrandde DVD's. Lijkt me dus geen probleem.

Als ik mij niet vergis trouwens, zo'n mini DVD is toch iets van 2,8 GB groot? Als je daar dan twee van hebt (2 kanten) dan zou je dus 2 * 2,8 = 5,6 GB aan capaciteit nodig hebben. En dat gaat niet passen op een normale DVD van 4,7 GB....

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

-krekel- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:36:
ik weet niet wat voor DVD speler je hebt, maar de meeste DVD spelers (die standalone gevallen) kunnen prima overweg met gebrandde DVD's. Lijkt me dus geen probleem.

Als ik mij niet vergis trouwens, zo'n mini DVD is toch iets van 2,8 GB groot? Als je daar dan twee van hebt (2 kanten) dan zou je dus 2 * 2,8 = 5,6 GB aan capaciteit nodig hebben. En dat gaat niet passen op een normale DVD van 4,7 GB....
Mini DVD is +/- 1,4 GB dus dat zou geen probleem mogen zijn tenzij het natuurlijk ook nog dual layer is .

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1