Toon posts:

[XML/ACCESS] Data van Access database overzetten naar XML

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb een Access database, waarin gegevens opgeslagen worden.
Deze gegevens wil ik er weer uit halen via XML, zodat ze eenvoudig weer te geven zijn op mobiel, pda of pc. Dit moet dus automatisch gebeuren.
Het probleem is dat deze data iedere minuut verandert, en dan de xml file ook moet veranderen zodat alle data realtime is.
Kan iemand mij helpen, alvast bedankt.

Sorry voor de overige topics, ik hoop dat het nu wel goed is op deze manier...

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dmv task scheduler iedere minuut een nieuwe XML bestand genereren dmv een VBScriptje oid?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• napel25
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08-2025
Je kan in een vb module in Access een programma schrijven die dit doet. Je kan daar de Microsoft XML libraries gebruiken.

Wat heb je allemaal al gemaakt of gevonden?

napel25

Verwijderd

Welke access versie heb je, in 2003 kan je je db standaard als XML opslaan (wel traaaaaag)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

the faas, whoami heeft je al gewezen op de quickstart, maar ik doe het nog eens: P&W FAQ - De "quickstart"
We willen in Programming & Webscripting in een topicstart graag zien waar je al naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom je er daarmee niet uitkwam. Bovendien zien we graag alle relevante code. In de vorm zoals je je post nu schrijft zie ik weinig blijk van eigen inzet om je probleem op te lossen, en laat die eigen inzet in dit forum nu juist heel belangrijk zijn. :) Het komt nu een beetje over als "wie schrijft die code voor mij?", en dat is niet de bedoeling. :)

Inhoudelijk zou je wel aan de slag moeten kunnen met de tips hierboven. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.