Toon posts:

agenda en contacten overztetten van p800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal
Ik krijg binnenkort een P910
Op dit mometn heb ik een P800 Ik gebruik de agenda heel intensief en wil graag met agenda en contacts kopieren van mijn p800 naar mijn nieuwe telefoon. Hoe kan ik dat het snelste/beste doen?

Bedankt voor jullie hulp
Steven

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 19:31
de meegeleverde software gebruiken om de boel met je pc te synchroniseren en dat vervolgens de andere kant op te doen met je p910? (of denk ik dan weer te simpel?)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat schijnt niet te kunnen door een andere filse structuur.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
laten syncen met Outlook, en dan outlook weer laten syncen naar je nieuwe tel ?

Abort, Retry, Quake ???

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 06:47

flexje

got-father

gewoon met bluetooth versturen?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

aZuL2001 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:38:
laten syncen met Outlook, en dan outlook weer laten syncen naar je nieuwe tel ?
Lijkt me een goed idee. Als die agenda e.d. zo belangrijk voor je is, is het ook handig dat je dit vaker doet. Mocht je telefoon stukgaan of "kwijt" zijn, dan heb je je gegevens nog op je PC.

Verwijderd

Topicstarter
OUTLOOK????
wtf is dat haha. Ik heb het niet (gellof ik) en op kantoor gebruiken we Novell GroupWise. Ik ben omringd met Linux lovers die hebben het allemaal over het M-woord. Ik niet hoor, maar helaas kan ik er niet over beschikken. Voorzover ik weet is het toch geen standaard onderdeel van XP?

Voorzover ik weet kan je met bluetooth alleen maar per contactpersoon versturen.

Bedankt trouwens voor jullie reacties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:22:
OUTLOOK????
wtf is dat haha. Ik heb het niet (gellof ik) en op kantoor gebruiken we Novell GroupWise. Ik ben omringd met Linux lovers die hebben het allemaal over het M-woord. Ik niet hoor, maar helaas kan ik er niet over beschikken. Voorzover ik weet is het toch geen standaard onderdeel van XP?

Voorzover ik weet kan je met bluetooth alleen maar per contactpersoon versturen.

Bedankt trouwens voor jullie reacties.
Nou... had je het maar. Dan had je nu niet met data op je P800 rondgelopen waarvoor je een hoop moeite moet doen om het weer te reproduceren als hij stuk of gestolen is.

Maar dan sync je hem toch met een ander pakket? (Nogmaals, je belangrijke data op je PDA niet syncen is vragen om problemen. Zo'n ding kan een keer stukgaan en het zal niet de eerste zijn die "zoek" raakt.)

Voor de zaak gebruik ik een Pocket PC phone die via GPRS verbinding maakt met de Domino-server op de zaak. Er staat dus geen waardevolle data op mijn PDA, deze wordt allemaal online geraadpleegd via een beveiligde VPN-tunnel. Dat is natuurlijk nog beter.

Verwijderd

Topicstarter
nou ja ik maar heel regelmatig een backup. die kan ik echter niet terugzetten op een nieuw model toestel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:32:
nou ja ik maar heel regelmatig een backup. die kan ik echter niet terugzetten op een nieuw model toestel.
In het geval van een mobiele telefoon heb je dan niet zoveel aan zo'n backup he? Na anderhalf jaar gaat hij stuk en is precies dezelfde mobiel niet meer leverbaar, dus er komt een opvolger.... En dan? (Beter gezegd... en nu?)

Je zult je data toch moeten syncen naar een pakket wat compatible is met zo'n beetje alle PDA's, SmartPhones en Pocket PC phones.... bijvoorbeeld Outlook. Maar gezien de Linux-community niet stilzit, is er ook vast wel een Linux-variant. (Toch?)

Verwijderd

Topicstarter
Linux?? nog nooit van gehoord. Tja ik zal eens kijken voor een versie van outlook.dat lijkt wel een serieuze optie.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
Lotus volgens mij kan die ook syncen....

Van P800 naar outlook naar P910 kan gewoon hoor :D.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Pagina: 1