Toon posts:

als ik scroll gaat mp3 langzamer

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik scroll met de muis z'n side button de knop die op de zijkant van de muis zit. dan gaat de mp3 die ik speel veeeeeeeeel slomer :(

hoe verhelp ik dat?

Verwijderd

Niet. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met WinAmp en iedere keer als ik scroll krijg ik een enorm vervelende piep door mijn mp3 heen. Volgens Winamp is hier geen remedie voor dan een andere combinatie geluid- en videokaart te nemen. Heb nu SB PCI128 met Voodoo1.

Verwijderd

Dat heb de halve wereld. Problemen bij vrijwel alle voodoo kaarten, in elk geval Voodoo Banshee en voodoo rush geven het veel..
Soundcart maakt weinig uit wonderbaarlijk, is ook bij MIDI zo als je Crystal device gebruikt (volledig onafhankelijk van Wave-Device en MPU401 device

Verwijderd

Videokaart jat systeembus-bandbreedte van je geluidskaart. :( Probeer Direct-Audio output.

Als dat niet helpt zul je er mee moeten leren leven .. erg irritant :( :(

Of toch niet?? Iemand?

Verwijderd

Probleem opgelost. Al de laatste topics gelezen? MP3.com gaat eruit ---> over en uit met mp3?? (:

Verwijderd

MP3.com weg en alle MP3tjes verdwijnen spontaan van de aardbol? Lijkt me niet ..

On the other hand .. ik zou ineens weer een Gieg of 5 meer ruimte hebben op m'n HDD.

Verwijderd

Ik heb toch het idee dat mp3 een beetje uit begint te raken. Was leuk om te proberen maar wordt nu toch te druk bezocht.

Bovendien kost downloaden voor velen erg veel tijd en geld, daarom niet interessant meer.

:)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kun je in winamp niet een deel van het nummer in het geheugen stouwen, net zoals met die discmans?

Verwijderd

?? denk eens na man als mp3.com pleite gaat dan zijn alle mp3's niet in een keer pleite ofzo hoor! MP3 is en gaat echt niet dood hierdoor tenzij der iets nieuws is wat beter is. En dan ook door iedereen word overgenomen. MP3 gaat gewoon door wat intereseert mij nou dat mp3.com pleite is shit napster is er nog (nog ja) en komen nog veel meer proggies en shit.

Verwijderd

Er is wat nieuws en beters, microsoft, netzoals ze nu DIV-X hebben tegen MPEG komen ze met de opvolger van .wav, die 2x/3x zo gecomprimeerd is als MP3, en net zo mooi

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

<on-topic>
Je kunt ook de buffers in "Options" vergroten.
</on-topic>

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 08:17

Tiiim

Grand Theft Audio

Ik had hetzelfde probleem (dat de mp3 een stuk langzamer ging). Wat bij mij hielp is de kleurendiepte van Windows 16bit maken in plaats van 32bit.

Succes 8-)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
2 JAAR OUD... kom op man..

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.