Ik zit met het volgende probleem:
Soltek RT600
AMD Athlon XP 3000+ (socket a)
Kingston 512 mb
1 HD Maxtor (ide)
1 HD WD (ide)
Ik zette mijn pc aan en hij begon normaal; Liet mijn processor zien, checkt intern geheugen, daarna komt er een scherm met overzicht van alle hardware in pc (geen idee hoe dat scherm heet..). En op dat punt blijft hij hangen.
Hij ging niet verder met booten naar de HD. Verder waren er ook geen foutmeldingen.
Eerste wat ik had gedaan was een CMOS reset. Daarna starte de pc helemaal niet meer; Voeding sloeg een halve seconde aan...verder niets. Mijn moederbord was overleden. ik had nog een nieuwe bios-chip geregeld maar zelfs die werkte niet meer.
Ander moederbord ingebouwd. Een AsRock k7vt4a pro atx.
Ik zette mijn pc aan en alles begon weer normaal
; Liet mijn processor zien, checkt intern geheugen, daarna komt er een scherm met overzicht van alle hardware in pc. En op dat punt blijft hij hangen....
Het lijkt wel of hij niet verder dan mijn bios komt.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of enig idee wat er aan zou kunnen zijn?
Soltek RT600
AMD Athlon XP 3000+ (socket a)
Kingston 512 mb
1 HD Maxtor (ide)
1 HD WD (ide)
Ik zette mijn pc aan en hij begon normaal; Liet mijn processor zien, checkt intern geheugen, daarna komt er een scherm met overzicht van alle hardware in pc (geen idee hoe dat scherm heet..). En op dat punt blijft hij hangen.
Hij ging niet verder met booten naar de HD. Verder waren er ook geen foutmeldingen.
Eerste wat ik had gedaan was een CMOS reset. Daarna starte de pc helemaal niet meer; Voeding sloeg een halve seconde aan...verder niets. Mijn moederbord was overleden. ik had nog een nieuwe bios-chip geregeld maar zelfs die werkte niet meer.
Ander moederbord ingebouwd. Een AsRock k7vt4a pro atx.
Ik zette mijn pc aan en alles begon weer normaal
Het lijkt wel of hij niet verder dan mijn bios komt.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of enig idee wat er aan zou kunnen zijn?