Toon posts:

[Word] Batch Printing / Hoofd- subdocument

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn situatie: Ik heb hier een heel set document(bestanden) en die wil ik allemaal achter elkaar uitprinten, zonder bij al die bestanden handmatig de printopdracht te moeten geven. Deze actie is niet eenmalig.

Nu weet ik dat er bij AutoCAD een proggie bestaat dat 'batch plotting' heet. Erg handig, bestaat zo iets ook voor Word?

Ik weet van het bestaan van hoofddocumenten en subdocumenten. Maar de lay out gaat dan helemaal naar de knoppen. En ik wil er (eigenlijk) geen tijd in het verbeteren daarvan stoppen. Kan ik die 'styles' van een alinea ook deactiveren, zodat het puur een WYSIWYG wordt?

Invoegen als object in het document is ook geen optie heb ik gezien. Het 'object' wordt niet veel groter dan 1 pagina, terwijl het subdocument meerdere pagina's bestaal.

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Batch Printing lijkt me de ideale oplossing voor mijn situatie.

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 20:16
Als je alle documenten selecteerd en dan met de rechtermuis knop op een document drukt staat als het goed is afdrukken in het lijstje, als je daar op drukt worden alle geselecteerde documenten afgedrukt.

Verwijderd

Topicstarter
eXcyle schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:24:
Als je alle documenten selecteerd en dan met de rechtermuis knop op een document drukt staat als het goed is afdrukken in het lijstje, als je daar op drukt worden alle geselecteerde documenten afgedrukt.
Wow, goed punt! Even verder uitzoeken...

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad het uitprinten van bestanden op de batchmethode. Jammer dat je er niet makkelijk parameters aan mee kan geven. Ik wil namelijk dat het 20x wordt uitgeprint. Maar dan verander ik wel even de printereigenschappen voor tijdelijk.

Bedankt!