[V&A]Probleem met veiling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb dus mijn oude videokaart in V&A gezet en de veilingmodus gebruikt. Dat werkt allemaal fijn, mensen bieden wat tegen elkaar op enz. Vervolgens is de veiling afgelopen en blijkt dat ik geen contact kan opnemen met de winnaar, hij heeft zijn emailadres afgeschermd. Dat geldt ook voor diegene daaronder. Ook nemen zij (jammer genoeg) geen contact met mij op, terwijl dat kan via het contact formulier bij de advertentie. Maar goed, hier ben ik dus niks mee opgeschoten :(
Ik zou het beter vinden als je ergens via een formulier contact kan opnemen met de winnaar oid. Ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Niet iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als het goed is dan krijgt de winnaar van een veiling ook een mailtje in zijn inbox met de mededeling dat hij de winnaar is van een veiling. Dan zou hij eigelijk op een dergelijk mailtje moeten reageren. Misschien ziet hij toch op een of ander manier af van de koop, maar dan is het nog asociaal om dat niet even te melden. Veel kunnen wij daar niet aan doen, omdat wij ons zo min mogelijk willen bemoeien met zulke zaken. Wat je wel kunt doen is de videokaart opnieuw aanbieden in Vraag & Aanbod, en mocht de vorige winnaar toch nog onverhoop reageren dan kan je hem of wijzen op de nieuwe advertentie of de persoon de videokaart verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin, een dergelijk mailtje wordt op dit moment niet verstuurd aldus LB, RobinVR, crisp en mijzelf ;) . Vandaar dat ik dus http://devtrack.tweakers....d_page.php?bug_id=0000938 heb geschreven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
:o Ik ging er vanuit dat dat wel al het geval zou zijn? Dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten wat er dan nog gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Videokaart is verkocht, maar wel aan iemand anders. Maar ik begrijp dat het veranderd wordt, mooi zo.
Pagina: 1