Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PLED] Ik kan ze alleen vinden met kleine karakters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In principe was ik eerst op zoek naar een VFD maar gezien de prijs ben ik toch maar gaan kijken naar een PLED display want ik vond die VFD veel te duur.

Nu zit ik alleen met het probleem dat ik alleen displays kan vinden met karakters van ca 3x5.5mm. Als ik er even een liniaal bij pak dan zie ik al direct dat dat wel heel erg klein is :/

Als ik naar LCD's kijk dan zijn de meeste van 20x2 of meer regels/karakters ook van deze grootte maar ik heb 16x1 displays gezien met grotere karakters van ca 5x7mm.

Nu is mijn vraag of iemand weet of er geen PLED displays zijn met iets grotere karakters van 5x7mm of eigenlijk nog iets groter (bijv ca 8x5mm). Ik heb me gisteren echt helemaal suf lopen zoeken :)

edit
eigenlijk mag het ook wel een VFD zijn als ze in PLED niet met grotere karakters bestaan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 10:03 ]

• El_kingo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-03 11:17
Je kunt ook een grafisch PLED nemen, dan kun je zelf je karakters maken.
Linkje met grafische PLED

Verwijderd

Topicstarter
sparcky schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:45:
Je kunt ook een grafisch PLED nemen, dan kun je zelf je karakters maken.
Linkje met grafische PLED
Maar die zijn niet aan te sturen met bijv LCD Smartie en dat is eigenlijk wel de bedoeling.

• El_kingo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-03 11:17
Klopt, maar je vermelde in je start post ook niet dat dat moest...

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er wel programma's die grafische displays kunnen aansturen en dan informatie hierop kunnen tonen van Windows Media Player bijvoorbeeld (dus eigenlijk zoiets als Smartie LCD maar dan voor grafische displays)? In dat geval kan ik wel naar een grafisch display kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:31:
Zijn er wel programma's die grafische displays kunnen aansturen en dan informatie hierop kunnen tonen van Windows Media Player bijvoorbeeld (dus eigenlijk zoiets als Smartie LCD maar dan voor grafische displays)? In dat geval kan ik wel naar een grafisch display kijken.
Ik maak altijd gebruik van LCDHype, dat vind ik persoonlijk geweldig werken. Je kan er nl veel meer mee scripten dan in bijvoorbeeld LCD Smartie.

Informatie vanuit Windows Media Player tonen zal vast wel te maken zijn met LCDHype, teminste ik verwacht het wel.
Pagina: 1