Deskpro EN SFF 600+BT878A TVkaart wil niet werken.

Pagina: 1
Acties:

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik wil een Lifetec LT9415 (Aldi) TV kaart in een Compaq Deskpro EN Small Form Factor PC (P3/600MHz/256MB) installeren, maar ik krijg hem niet aan de praat... Ik heb de meest recente drivers van Lifetec geprobeerd, De BTWinCap drivers en de IULabs Tweaked BT878 WDM drivers. WinXP is vers geinstalleerd en ik gebruik de nieuwste versie van VirtualDub (1.5.10). Zodra ik in VirtualDub naar het capture menu ga loopt of de PC vast of reboot spontaan. Kan het zijn dat de chipsets van de PC (volgens mij Intel BX440) en de TV-kaart (BT878A) en de Videokaart (ATI Rage Pro Turbo) niet met elkaar overweg kunnen?!
Zijn er misschien nog dingen die ik over het hoofd heb gezien?!? Wie kan mij helpen...

edit: Ik heb net even op de HP/Compaq support site gekeken en voor zover ik het kan zien zit er een Intel 810 chipset in?!?!... Zijn er problemen bekend met BT878 en Intel 810 chipsets?!

[ Voor 12% gewijzigd door haggard op 08-06-2005 10:51 ]

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• haggard
  • Niet online
Niemand die hier iets van afweet?!?

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• haggard
  • Niet online
Echt helemaal niemand?!?