Zalman 7700-cu koeler op Tyan K8S Thunder Pro?

Pagina: 1
Acties:

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi,

Ik lever zelf servers aan bedrijven, en heb vandaag een klant gehad die zijn machine erg lawaaierig vindt. We hebben afgesproken dat ik er andere koelers in hang dan de boxed gevallen van AMD. Het mobo is een K8S thunder pro (met scsi, maar dat is niet relevant neem ik aan), en er zitten 2 242's in.

Ik heb besloten de 7700cu of alcu te gaan halen voor hem. Echter heb ik geen flauw idee of het past als ik er 2 op dat bord ga prikken. Nu is het helaas niet zo dat ik die bordjes hier op voorraad heb liggen (jammer ja ;) ), en mijn klant woont hier ook de nodige uren reizen vandaan. Even erlangs rijden en opmeten of het past is er niet bij. Echter heb ik ook geen zin om 2 van die dure koelers te kopen en dan ter plekke te merken dat het niet past. (a: ik heb de server down gehaald voor niks, b: ik heb 2 koelers waar ik niks mee kan).

Weet iemand of die zalmans wel passen (of vergelijkbare koeler). Het gaat hier puur om de stilte bij een standaard snelheid by the way (geen OC fratsen op dat serverbordje dus!).

Wat heb ik gedaan om het op te lossen?

-Tyan's specs bekeken
-Zalman's specs bekeken
-GoT search

[ Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 08-06-2005 02:12 ]

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10
Dat gaat gegarandeerd passen:

Compatible moederborden volgens Zalman

edit:

Ik denk dat het voor de nachtploeg ook maar eens tijd wordt om het bedje op te zoeken :O :z

[ Voor 28% gewijzigd door Delta2 op 08-06-2005 02:21 ]

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)