fan probleem op gforce fx 5900

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-06 21:38
is er softwarematig iets waarmee je de fan kan verstellen van geforce fx 5900 wat hij maakt redelijk wat herrie. want als dat een softwarematig iets is dan zou dat weer een voordeel zijn, dat scheelt een zalman vga cooler. als er zoiets geef de link van het progamma ff

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 15:07
hee, heb je de search al gebruikt hier op got? t lijkt mij niet dat je de eerste bent
helaas heb ik geen passend antwoord voor je, heb zelf een andere kaart

PSN: djmurcielago

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik herhaal mijzelf even:
BalusC schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:03:
Welkom op GoT :) Zoals je op het Forumgedrag gedeelte van de [faq]Registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen, wordt hiet op GoT van je verwacht dat je minimaal over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Dat zien we hier helaas niet bij jou terug. Nergens vermeldt je ook maar wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel geconcludeerd met betrekking tot de vraag. Verder zit dit ook nog in de verkeerde subforum. Uit de FAQ van het juiste subforum had je al een heleboel informatie kunnen halen: Die-Hard Overclocking & Cooling.
Tot slot wil ik hier nog iets zeggen:
als er zoiets geef de link van het progamma ff
Jouw attitude mag weleens bijgeschaafd worden, mocht je hier serieus genomen te willen worden ;)

Dit topic is gesloten.