Huwelijksdatum verzet?

Pagina: 1
Acties:

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10-2025

Toff

FP ProMod
Topicstarter
Het viel me op, dat de datum van het artikel over het huwelijk van Daniël en Arshia is gewijzigd van 3 juni naar 6 juni. Dat maakt o.a. het "Vandaag" in de openingszin feitelijk onjuist.
Als er een udate is geweest -ik zie zelf geen verschil met wat ik me herinner van het artikel- dan kan dat wellicht apart aangegeven worden?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zo te zien is de link naar het gastenboek veranderd. Het lijkt me niet nodig om dat expliciet als "update" te melden. Dat "vandaag" nu niet meer klopt is wel waar, maar dat was op 4 juni ook al zo natuurlijk :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Toff

Toff

FP ProMod
Topicstarter
Zolang de datum (3 juni 2005 dus) blijft staan, kan je rustig "vandaag" schrijven, maar als je over een jaar, op 6 juni, toevallig dit artikel weer eens tegenkomt, feliciteer je het paar toch drie dagen te laat met hun trouwdag.
Als je, bijvoorbeeld achter de eerste "vandaag" in het artikel, tussen haakjes de juiste datum zet, voorkom je mogelijke misverstanden. Is dat misschien iets?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Toff schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 01:47:
Zolang de datum (3 juni 2005 dus) blijft staan, kan je rustig "vandaag" schrijven, maar als je over een jaar, op 6 juni, toevallig dit artikel weer eens tegenkomt, feliciteer je het paar toch drie dagen te laat met hun trouwdag.
Als je, bijvoorbeeld achter de eerste "vandaag" in het artikel, tussen haakjes de juiste datum zet, voorkom je mogelijke misverstanden. Is dat misschien iets?
De eerste reacties zijn op 3 juni geplaatst, dus wat dat betreft spreekt dat wel voor zich. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bovendien staat over een jaar die aankondiging toch niet meer on-line, maar op hun website staat gewoon "op 3 juni 2005". Misschien dat het handig is om even "(3 juni)" ofzo achter dat vandaag te zetten, maar nodig?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat leek me ook wel handig :) .

• Toff

Toff

FP ProMod
Topicstarter
Bedankt Harm, ik begon al te denken dat ik de enige was :)

@-NMe-: Juist omdat die reacties van voor de datum van het artikel waren, viel het me op.

@ ACM : Die aankondiging en de reacties staan over tig jaar nog online hoor! Wat dacht je van deze: jouw eerste reactie op de FP?
Bovendien zijn er nog allerlei archieven, zoals Internet Archive Wayback Machine, waar heel veel wordt bewaard.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Toff schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:59:
@ ACM : Die aankondiging en de reacties staan over tig jaar nog online hoor! Wat dacht je van deze: jouw eerste reactie op de FP?
Bovendien zijn er nog allerlei archieven, zoals Internet Archive Wayback Machine, waar heel veel wordt bewaard.
Met online bedoelde ik "op de frontpage" :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de tijd van het fp artikel weer goed gezet.
Pagina: 1