PowerMax Vraag

Pagina: 1
Acties:

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:50
Als ik bij Maxtor PowerMax de Installation Confirmation test doe, krijg ik bij

SMART Threshold Check

een FAILED :o.

De HDD is maar 3 dagen oud, wat betekend dit :?

Ik ben nu bezig met een advanced test.

Dit alles naar aanleiding van Windows Setup dat aangaf dat het niet kon formatteren :/

Alvast Bedankt :)

[ Voor 26% gewijzigd door HMS op 07-06-2005 23:32 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het komt nog wel eens voor dat disken niet in orde bij de klant aankomen; een DOA (Dead on Arrival). Bij dit soort gevallen kan je het best gewoon de disk terugsturen naar de leverancier en gebruik maken van je garantie. :)

• HMS
Terug naar de winkel met deze HDD dan maar ?

Eerst het geheugen nu de hdd :( Gaat lekker zo'n nieuw PCtje :p

• HMS
en dan nog even wat anders:

een volledige test geeft geen errors.

Windows wil mijn hdd nog steeds niet formatteren

Gevolg: Ik ben er een beetje zat van en doe een low-level-format.
En PowerMax presenteert mij met een error.

Dat wordt of RMA of gewoon terug naar de winkel, ik heb de HDD nog niet eens kunnen gebruiken :/

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 15:31

.Frank

Frank.

Maxtor vind een error in PowerMax voldoende reden voor het verlenen van garantie, controleer wel even of je harddisk door het BIOS wel goed herkend wordt, als daar iets mis is kan het zijn dat Windows setup het niet geheel eens gaat zijn met de locatie waar zij haar nageslacht gaat planten.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

De betekenis van die error kan je opzoeken op de site, daar geeft men ook aan wat te doen om het op te lossen.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• HMS
Gecheckt, mijn HDD wordt correct herkend door mijn BIOS. Zou ook wel moeten met een A8N-SLI

Verwijderd

sorry dat ik een oud topic omhoog haal maar heb hier pcies t zelfde probleem.

nadat mn windows xp instalatie steeds vastliep (op verschillende plaatsen), maar eens powermax over mn nieuwe harddisk gegooit en ik kreeg ook een:"SMART threshold check failed".

het gaat bij mij om een maxtor 6l200po 200gb harddisk die ik ook net nieuw heb.

moet ik deze dan opsturen naar maxtor?

en vraagje aan de TS: heeft maxtor je een nieuwe/werkende HD gegeven?
viel dit binnen de garantie?

topic gevonden met de serch functie van t forum. word altijd gevraagt om die eerst te gebruiken als ik weer s een CM/EL vraagje heb, vandaar ook dat ik dit oude topic omhoog haal

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Net nieuw is terug naar de winkel. Naar Maxtor kan ook maar kost je ontzettend veel geld. Ze zitten tegenwoordig in Hongarije met hun RMA-afdeling.

ARME AOW’er

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-03 01:34

ThaHandy

Discovery Channel

Guardian Angel schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:45:
[...]

Net nieuw is terug naar de winkel. Naar Maxtor kan ook maar kost je ontzettend veel geld. Ze zitten tegenwoordig in Hongarije met hun RMA-afdeling.
kosten valt wel mee hoor, die schijven gaan naar Ierland (11 euro aangetekend met tpg) en je krijgt er weer een van een maxtor distributeur van a'dam thuisgestuurd 2 weken later (bij mij dan :P )

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ThaHandy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:50:
[...]
kosten valt wel mee hoor, die schijven gaan naar Ierland (11 euro aangetekend met tpg) en je krijgt er weer een van een maxtor distributeur van a'dam thuisgestuurd 2 weken later (bij mij dan :P )
Dat is verleden tijd. Zie de website van Maxtor. Hongarije is duurder. Heb het zelf net aan de hand gehad, vandaar.

ARME AOW’er

Pagina: 1