Thermaltake w0050 & warmteproductie

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Thunderhawk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-02 14:10
Hallo allemaal,

Ik heb bij een klant een Thermaltake w0050 voeding geinstalleerd, omdat deze fanless is. Echter, na een tijdje (dezelfde avond nog) werd ik gebelt dat het niet stil genoeg was. Ze wouden graag de fan van de CPU vervangen door een stillere.

Afijn, ik ging daar dus heen, en eenmaal aangekomen staat de PC nog aan. Dus ik druk deze uit, haal alles eraf en haal de case eraf. Vervolgens komt een fijne golf van warmte mij tegemoet, waarvan ik zelf dacht, "Zou dit nog wel goed zijn?". Dus bij deze wou ik jullie graag vragen bij wat voor temperaturen ik moet uit gaan kijken. Hoe warm mag een case van binnen zijn?

Verwijderd

Heel simpel, zet er een goede stille (zalman) CPU cooling, op, gooi er 2x80mm fans in op 7v (of 5v)..

Wat betreft case temp ... Het ligt aan hoe goed je cooling is maar iig <40 graden...

Maar die case fans zijn ECHT nodig, aangezien normaal je voeding de warme lucht uit je kast haalt...

offtopic:
Er bestaat zoiets als een zoek functie @ GoT ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Precies wat hierboven staat, de koeling van de kast is nu voor veruit het grootste deel weggehaald, er is geen doorstroming meer van lucht waardoor de boel gigantisch opwarmt.

Dit is wel een beetje basic en al flink veel vaker langs gekomen, gebruik de search evan ajb :)

Dit topic is gesloten.