Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro | BMW 330i G21 LCI2 xDrive
Verwijderd
Nadat je je nieuwe voeding hebt geinstalleerd, is je bios gereset... (waarschijnlijk)
Dit is meestal je WOL (wake on lan) functie, laat em weer even uitzetten door de winkel, of doe het zelf, zoek even met de search
Dit is meestal je WOL (wake on lan) functie, laat em weer even uitzetten door de winkel, of doe het zelf, zoek even met de search
Thx voor de tip
Maar ik zie eigenlijk niet in waarom de bios zichzelf reset door een andere voeding te steken,dat wordt toch niet gedetecteert...denk ik
Maar ik zie eigenlijk niet in waarom de bios zichzelf reset door een andere voeding te steken,dat wordt toch niet gedetecteert...denk ik
Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro | BMW 330i G21 LCI2 xDrive
Waarschijnlijk is je batterijtje leeg die nodig is om je bios settings te bewaren, en omdat je je voeding vervangen hebt, kon daar ook geen stroom van gehaald worden
Maar ik heb mijn pc nog maar een 2-tal maanden...dat zou al rap zijn niet?cls schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:50:
Waarschijnlijk is je batterijtje leeg die nodig is om je bios settings te bewaren, en omdat je je voeding vervangen hebt, kon daar ook geen stroom van gehaald worden
Verwijderd
Wie zegt dat je er een nieuwe in heb gekregen, of dat het geen maandag ochtend celletje is ?ikbenben schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 01:46:
[...]
Maar ik heb mijn pc nog maar een 2-tal maanden...dat zou al rap zijn niet?
Verder zou ik eens zoeken op hoe lang zo een batterij je BIOS settings vasthoud, dan weet je je antwoord gelijk, aangezien je niet vermeld hoe lang de pc van het stroom af is geweest
Je moederbord beschrijving eens doorlezen is ook vaak wel handy, daar staan de meeste dingen toch wel duidelijk in omschreven
Ga ajb eerst zelf even dingen uitproberen/uitzoeken. Begin inderdaad met het lezen van het bijbehorende boekje en check het batterijtje even
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()